اسدالله ابراهیمی ـ خبرنگار جام جم ـ سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از رفع مشکل مردم منطقه ناظرآباد شهر بجنورد پس از ۱۳ سال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۶۵۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید علی میرکریمی گفت: صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان سالجاری، جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به ریاست دکتر مهرداد بذرپاش، وزیر محترم راه و شهرسازی در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار و در این جلسه مشکل ۱۳ ساله مردم منطقه ناظرآباد شهر بجنورد حل شد.

وی تصریح کرد: مردم این منطقه از سال ۱۳۸۹ با اعلام حریم فرودگاه امکان ساخت و ساز نداشتند و پس از تکمیل فرودگاه و حریم آن و با اتمام کار همچنان بلاتکلیف بودند.

وی افزود با اینکه سالهاست از توسعه فرودگاه گذشته است و از سال ۹۷ موضوع ورود به محدوده این ۶ هکتار در استان مصوب شده بود که به دلایل مختلف نهایی نشد، لذا این موضوع با پیگیری های استان و ورود دکتر بذرپاش، وزیر محترم راه و شهرسازی حل و فصل شد و مردم این منطقه می توانند منبعد نسبت به ساخت و ساز در این زمین ها اقدام کنند.

میرکریمی اضافه کرد: شهروندان محترم می توانند با ابلاغ رای شورای عالی برای احداث بنا در این محدوده به جهت اخذ پروانه به شهرداری بجنورد مراجعه نمایند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها