به‌خاطر دانش‌آموزان این زنگ خطر را جدی بگیرید

جنایت صهیونیست‌‌ها در دنیای بازی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

تداوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به زنجان گفت: نگاه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، به بنیاد شهید باید به گونه ای باشد، که هر کمکی می‌توانند به این دستگاه انجام دهند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به زنجان گفت: نگاه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، به بنیاد شهید باید به گونه ای باشد، که هر کمکی می‌توانند به این دستگاه انجام دهند.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا باید درجامعه نهادینه شود که تحقق این مهم نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است. قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: شهدا از جایگاه و احترام بالایی برخوردار هستند و جنس تکریم و احترام ایثارگران نیز از این جنس است و عمومیت دارد. عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه نگاه امام راحل این بود که نهادی ویژه برای پیگیری امور این گروه ایجاد شود، ادامه داد: نگاه دستگاه‌ها به بنیاد شهید باید به این شکل باشد که هر کمکی می‌توانند به این دستگاه انجام دهند. وی با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا و ایثارگران مسوول هستیم، اظهار داشت: این موضوع بیش از گذشته به تبلیغ و اطلاع رسانی نیاز دارد. قاضی‌زاده هاشمی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، یادآور شد: هم اکنون مردم مظلوم غزه از زمین، دریا و هوا در محاصره مطلق قرار گرفته اند و ایستادگی آن‌ها ماحصل فرهنگ انقلاب اسلامی است چرا که با دستان خالی هم مبارزه می‌کنند. معاون رییس جمهور همچنین زنجان را مهد عارفان و شهدای برجسته اعلام کرد و گفت: این استان جزو استان‌های خوب با مشکلات کمتر در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می‌شود. سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با بیان اینکه طرح سپاس از جمله برنامه‌های مهم این اداره کل در جهت پاسداشت جایگاه شهدا و ایثارگران استان است، افزود: این برنامه با حضور امام جمعه استان و دیگر مسوولان استانی برگزار می‌شود. برزگر هدف از سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به استان گره گشایی از مشکلات جامعه هدف در حوزه‌های مختلف و اتخاذ تصمیمات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد. دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های ایثارگران، ادای احترام به مقام شامخ شهدای زنجان، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و در نهایت حضور در جمع دانشجویان از برنامه‌های معاون رییس جمهور در سفر به زنجان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها