در آبهای بندر دیلم رخ داد

نجات جان گردشگران نوروزی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با فرماندار دیلم دیدار کرد؛

تکمیل ساختمان درمانگاه دیلم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با فرماندار دیلم ارائه خدمات باکیفیت به بیمه شدگان در تمامی نقاط استان را از اولویت های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برشمرد
کد خبر: ۱۴۲۸۷۱۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با محمد اسدی فرماندار شهرستان دیلم ضمن تشریح خدمات درمانی تامین اجتماعی به عموم مردم و بیمه شدگان گفت: مهمترین هدف مدیریت درمان استان برخورداری و دسترسی راحت تر مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی به خدمات درمانی با کیفیت این سازمان در تمامی نقاط استان می باشد.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت و خدمات درمانگاه تامین اجتماعی دیلم بیان داشت:جذب پزشک متخصص،دندانپزشک ،تجهیز مرکز به رادیولوژی دندان و تجهیز آمبولانس از جمله اقداماتی بوده که اخیرا در راستای توسعه خدمات این مرکز درمانی صورت گرفته است.
دکتر اسماعیلی اظهار داشت:با توجه به اینکه مرکز درمانی تامین اجتماعی دیلم در حال حاضر در مکان استیجاری به مراجعین خدمت رسانی می کند بالطبع با توجه به فضای محدود موجود امکان ارائه برخی خدمات میسر نمی باشد لذا تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت درمان تکمیل ساختمان در حال احداث درمانگاه می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:در تلاشیم تا آماده سازی مرکز درمانی در حال احداث شرایط بهره مندی برخی از خدماتی که در مرکز استیجاری فعلی ارائه آن میسر نیست را در سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان برای بیمه شدگان شهرستان فراهم نمائیم. 
در این نشست اسدی فرماندار شهرستان دیلم ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در خدمت رسانی به مردم،خصوصا پیگیریهای موثر که منجر به جذب دندانپزشک در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم گردید عنوان داشت: مجموعه فرمانداری این شهرستان با استفاده از ظرفیتهای موجود آماده هر گونه همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان می باشد تا به یاری خداوند متعال، مردم منطقه از خدمات درمانی با کیفیت سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.
اسدی با اشاره به وضعیت نامناسب درمانی شهرستان دیلم گفت:ضرورت دارد با همفکری و همکاری دستگاههای خدمت رسان استان در حوزه درمان روند ارائه خدمات درمانی را در شهرستان دیلم به وضعیت مطلوب و در خور شان مردم این شهرستان سوق دهیم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها