خاطرات کاغذی

سه شبح کوچولو

داستان حول محور سه روح به نام‌های کوتی، سوتی و آتی می‌چرخید (که در زبان ژاپنی به معنای واقعی کلمه «آنجا»، «اینجا» و «کجا» ترجمه شده است). تفاوت آن‌ها با دیگر ارواح این بود که ترسناک نبودند واتفاقا بسیار شیطنت داشتند و دوست داشتند مردم و خصوصا کودکان را با ناپدید شدنشان غافلگیر کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۹۱
نویسنده مریم فلاح

روحی که ابعادی بزرگتر از بقیه داشت عاشق آشپزی و پختن کیک و شیرینی بود. ناگفته نماند که اصولا امر خوردن نیز جزو لذت‌های زندگی اش به شمار می‌آمد. محل زندگی او اتاق زیر شیروانی و محل کارش هم به طبع رستوران بود.

دیگری که ظاهری مرتب داشت، آرایشگری بود بسیار ماهر، با مو‌هایی به رنگ سبز که مثل دفترچه از وسط روی سرش باز شده بود. او در آپارتمانی واقع درطبقه بالای یک فروشگاه زندگی می‌کرد. شبح بعدی دختری بود با مو‌های قرمز رنگ که با خانم سالمندی در فروشگاه آب نبات‌ها زندگی می‌کرد.

او برخلاف دوستانش، بیشتر از اینکه به فکر کار کردن باشد، عاشق رفتن به مدرسه، درس خواندن و معاشرت با همکلاسی هایش بود. ماجرا‌های این سه شبح کمیک و گاه فانتزی بود.

«سه شَبح کوچولو»، (با نام اصلی:There, Here, Where Three Little Ghost)، (نام آلمانی: DREI KLEINE GEISTER) محصول سال ۱۹۹۱ ژاپن به کارگردانی «اوسامو کوبایاشی» است.

سه شبح کوچولو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها