در نشست مدیران کل صدا و سیما و بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح شد؛

ارائه طرح پیشنهاد ساخت اولین استودیو تلویزیونی روی آب در کرانه خلیج فارس

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد؛

آغاز طرح ساماندهی بنادر و اسکله‌های فاقد مجوز

بهره برداری از بنادر و اسکله ها ملزم به رعایت یک سری استانداردها و الزامات هستند که مراکز مجوزدار باید نسبت به این موارد اهتمام جدی داشته باشند
کد خبر: ۱۴۲۸۴۸۰
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
به گزارش جام جم/مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آغاز طرح ساماندهی بنادر و اسکله‌های فاقد مجوز این استان خبر داد.
 «محمد شکیبی‌نسب» در نشست نحوه بررسی دستورالعمل‌های بنادر حاکمیتی استان بوشهر اظهار کرد: بهره برداری از بنادر و اسکله ها ملزم به رعایت یک سری استانداردها و الزامات هستند که مراکز مجوزدار باید نسبت به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: برخی از بنادر و اسکله‌ها نیز مجوز آنها تمدید نشده که باید در کمترین زمان ممکن با تطبیق استانداردهای کاری خود شرایط را برای تمدید مجوز فراهم کنند.
 وی اظهار کرد: در کارگروه سواحل و بنادر با وجود بدنه تخصصی، تیم بسیار خوبی در حوزه نظارت، بهره‌برداری و سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) تشکیل و تلاش شده تا تمامی دغدغه‌ها در بنادر و اسکله‌ها پوشش داده و شرایط برای فعالیت ایمن و ساخت و سازهای مجاز در سواحل فراهم شود.
شکیبی نسب افزود: بنادر و اسکله‌های غیرمجازی در استان بوشهر وجود دارد که باید با همکاری واحدهای مربوطه در کمترین زمان ممکن نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند چرا که عمده آنها در حوزه تخلیه و بارگیری فعالیت دارند و استانداردسازی امری اجتناب ناپذیر است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها