به این ترتیب یک اختلاف جزئی در خط سرزمینی به یک درگیری جهانی تبدیل شد. ابتدا چوبهای کبریت هر دو قلمرو از جعبه کبریت بیرون آمدند. سواره نظام، سلاحها و وسایل نقلیه همگی از چوب کبریت ساخته شده بود، بعد از یک آرایش نظامی قدرتمند، آتش جنگ شعله ور شد.
آتش به قدری سهمگین بود که گویی دو طرف درگیر یک حمله هستهای شده اند. آن قدر که نماهای پایانی بی شباهت به سکانسهای پسا آخرالزمانی در «ترمیناتور» نبود.
چوب کبریتهای زغالی را میدیدیم در برابر پس زمینهای بی ثمر، محیطی کاملاً خالی از زندگی، که تنها ایستاده بودند. به این ترتیب نزاعی که بر سر یک چیز کوچک شعله ور شده بود به نبردی تبدیل شد که در آن هر دو طرف متخاصم از بین رفتند. صحنه آخر به صورت تمثیلی عواقب یک جنگ اتمی را نشان میداد و جعبه بسته با کبریتهای سوخته را نماد تابوت میدیدیم.
درگیری، (به انگلیسی: The Conflict)، (به روسی: Конфликт) اولین کارتون استاپ موشن «گاری یاکولویچ باردین» کارگردان، فیلمنامهنویس، تهیهکننده و بازیگر روس به سال ۱۹۸۳ است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد