به این ترتیب یک اختلاف جزئی در خط سرزمینی به یک درگیری جهانی تبدیل شد. ابتدا چوبهای کبریت هر دو قلمرو از جعبه کبریت بیرون آمدند. سواره نظام، سلاحها و وسایل نقلیه همگی از چوب کبریت ساخته شده بود، بعد از یک آرایش نظامی قدرتمند، آتش جنگ شعله ور شد.
آتش به قدری سهمگین بود که گویی دو طرف درگیر یک حمله هستهای شده اند. آن قدر که نماهای پایانی بی شباهت به سکانسهای پسا آخرالزمانی در «ترمیناتور» نبود.
چوب کبریتهای زغالی را میدیدیم در برابر پس زمینهای بی ثمر، محیطی کاملاً خالی از زندگی، که تنها ایستاده بودند. به این ترتیب نزاعی که بر سر یک چیز کوچک شعله ور شده بود به نبردی تبدیل شد که در آن هر دو طرف متخاصم از بین رفتند. صحنه آخر به صورت تمثیلی عواقب یک جنگ اتمی را نشان میداد و جعبه بسته با کبریتهای سوخته را نماد تابوت میدیدیم.
درگیری، (به انگلیسی: The Conflict)، (به روسی: Конфликт) اولین کارتون استاپ موشن «گاری یاکولویچ باردین» کارگردان، فیلمنامهنویس، تهیهکننده و بازیگر روس به سال ۱۹۸۳ است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
حسن هانیزاده در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگوی تفصیلی با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد:
گیتی خامنه از دغدغههای محیطزیستیاش میگوید
علی داوودی و پدرش در تحریریه روزنامه «جامجم»:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
گفتوگوی «جامجم» با یک متخصص تغذیه درباره اینکه چطور فودبلاگرها در فضای مجازی عادات غذایی ما را شکل میدهند