دکتر علی عبدی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

بزرگترین جنایت جنگی قرن ۲۱

کشتار مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را باید بزرگترین جنایت جنگی قرن بیست و یکم دانست، جنایتی که موجی جهانی علیه آن ایجاد شده است. به همین دلیل رژیم صهیونیستی که قافیه را باخته تلاش می‌کند، مقصران دیگری را برای این جنایت در نظر بگیرد.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۶۱
نویسنده دکتر علی عبدی | کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی

بزرگترین جنایت جنگی قرن ۲۱

حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه بار دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی در جنایات جنگی ید طولایی دارد. چنین جنایاتی در طول تاریخ رژیم اشغالگر قدس بسیار است؛ از  کشتار دیر یاسین و قتل عام مردم بی‌گناه در اردوگاه صبرا و شتیلا  بگیرید تا کشتار تل‌زعتر در سال ۱۹۷۶ و حمله به جنین و کشتار مردم در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴. علاوه بر این کشتار مردم در غزه در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ نیز نشان می‌دهد که این رژیم جنایت‌های جنگی زیادی مرتکب شده و در این کشتار‌ها به کودکان و زنان که ضعیف‌ترین قشر از بدنه هر جامعه هستند نیز رحم نکرده است.

بنابراین لازم به یادآوری است که این رژیم بر ستون‌هایی مانند تروریسم، نژاد‌پرستی، اشتغالگری و نسل‌کشی استوار است و با توجه به اینکه رژیمی تروریست و اشغالگر است به دنبال افزایش قدرت نظامی است و به هیچ اصول و مبانی حقوقی و اخلاقی نیز پایبند نیست. در واقع برای این رژیم هدف وسیله را توجیه می‌کند. به این شکل رژیم صهیونیستی خود را  قوم برگزیده و نژاد برتر و تمام ابنای بشر را نیز برده خود می‌داند. افزون بر این رژیم صهیونیستی تمام سرزمین‌ها را قلمرو خود تلقی می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها ریختن خون افراد بی‌گناه برای این رژیم اشغالگر راحت است؛ بنابراین نسل‌کشی و جنایت جنگی را باید ضمیمه کار رژیم صهیونیستی دانست که جنایت‌هایش را در پرتو حمایت‌های تمام قد دولت امریکا انجام می‌دهد.

به این ترتیب کشتار مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را باید بزرگترین جنایت جنگی قرن بیست و یکم دانست، جنایتی که موجی جهانی علیه آن ایجاد شده است. به همین دلیل رژیم صهیونیستی که قافیه را باخته تلاش می‌کند، مقصران دیگری را برای این جنایت در نظر بگیرد. لازم به یادآوری است که تا پیش از این حادثه آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و رژیم صهیونیستی  بزرگترین کارزار رسانه‌ای را ایجاد کرده و تلاش می‌کردند جای جلاد و قربانی را عوض کنند. به همین دلیل شایعاتی را مانند سر بریدن کودکان از سوی حماس را مطرح می‌کردند. این درحالی است که جنایت شب گذشته چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید و مشخص کرد که آن‌ها از نظر اخلاقی، رسانه‌ای و افکار عمومی شکست خورده‌اند. به همین دلیل برای جبران این شکست تلاش می‌کنند بگویند این جنایت از سوی آن‌ها رقم نخورده است. اما رژیم صهیونیستی برای این ادعا نیز سندی در اختیار ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها