اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ پروژه هدایت آب‌های سطحی در منطقه ۲ با هدف تامین زیرساخت‌های لازم در کنترل و هدایت روان آب‌های شهری و مدیریت بر سیلاب‌های فصلی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۱۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

این گزارش روابط عمومی شهرداری بجنورد ، پروژه هدایت آب‌های سطحی در خیابان مطهری ۹/۱  با اجرای شیب‌بندی خیابان  ، جدول گذاری و تکمیل کانال در حال انجام است و تاکنون با اعتباری به  ارزش ۸میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

 از محورهای اصلی اقدامات شهرداری با هدف مدیریت بحران و کنترل سیلاب‌های فصلی ، لایروبی مسیل ها و خندق‌های حادثه خیز _ لایروبی کانال‌های اصلی شهر در مسیر هدایت روان آب‌هاست که به موازات کانال کشی و تکمیل پروژه هدایت آب‌های سطحی در نقاط پرحادثه شهری در حال اجرا است.

به نظر  می‌رسد رفع مشکل همیشگی روان آب‌ها ، نیازمند جذب اعتبارات کلان دولتی باشد ، اما نمی توان منکر تاثیر اقدامات شهرداری در مدیریت سیلاب‌ها دربارندگی‌های اخیر شد .

به واسطه این اقدامات در ماه‌های اخیر بود که مناطقی از جمله جوادیه و باقرخان که  با اندک بارندگی در هراس از وقوع سیلاب‌ها به سر برده و یا  بارها و بارها متحمل خسارت شدند ،  امروز می توانند روی آرامش را ببینند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها