دادستان سیرجان خبر داد:

پلمب پنج واحد صنفی بدلیل عدم رعایت بهداشت درسیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب 5واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر دادوگفت:بازدید و بازرسی های سرزده روزانه از واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۴۲۵۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی قدیمی،درحاشیه بازدید از اصناف سیرجان که باحضور جمعی از مسئولین قضایی شهرستان،جمعی ازاصناف و رئیس دایره نظارت براماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان سیرجان انجام شد،بیان داشت:در راستای صیانت ازحقوق عامه و در ادامه روند سرکشی های منظم ازصنوف مختلف وانجام گشت های مشترک کمیته صیانت ازحقوق عامه دادستانی،بازدیدی سرزده از تعدادی از رستوران ها،کبابی ها،کافی شاپ ها و نانوایی های شهر سیرجان انجام شد که متاسفانه در این بازدید پس از مشاهده تخلفات بهداشتی و صنفی متعدد،برخی از مغازه های متخلف پلمب گردیدند.

وی اعلام کرد:ازدو رستوران و کبابی واقع درمرکز شهر مقداری گوشت فاسد کشف شد که پس از تائید بازرسان مرکزبهداشت،دامپزشکی و درحضوربازرسان بسیج اصناف موضوع تهدیدعلیه بهداشت عمومی و برخی تخلفات صنفی دیگر محرز گردید و واحدهای مربوطه پلمب گردیدند.

وی افزود:3 واحد صنفی دیگر شامل یک باب رستوران یک کبابی و یک قهوه خانه پلمب و برای 2 کافی شاپ و نانوایی متخلف دیگر نیز پرونده کیفری و تعزیراتی تشکیل گردید.

قدیمی،عنوان کرد:نگهداری گوشت فاسدو تاریخ مصرف گذشته،بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحد صنفی،عرضه واستعمال قلیان در واحد صنفی،گران‌فروشی،تقلب درفروش،عدم رعایت نکات بهداشتی و ...از جمله برخی تخلفات این واحدهای صنفی بود که به تایید بازرسان رسید.

دادستان سیرجان تصریح کرد:بازدیدوبازرسی های سرزده روزانه ازواحدهای صنفی ادامه خواهد داشت،لذا همواره برمبنای پیشگیری از وقوع جرم از اقداماتی که تهدیدعلیه بهداشت عمومی محسوب می شود و سلامت مردم را به خطر می اندازد،جلوگیری خواهد شد.
 
وی تاکید کرد:چنانچه در مرتبه های بعدی شاهد تخلف از جانب واحد های صنفی که قبلا نسبت به آنها اعمال قانون شده است باشیم،قطعا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به اعمال قانون و ابطال پروانه کسب آنها طبق ضوابط قانون نظام صنفی اقدام خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها