طرح بازآفرینی شهری نگاهی نو به مناطق کمتر توسعه یافته

یزد- مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی در قالب طرح بازآفرینی شهری برای کمک به مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۷۳۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار داشت: بازآفرینی شهری نگرش و اقداماتی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری منطقه‌ هدف است که در نهایت به یک پیشرفت پایداری اقتصادی، کالبدی، اجتماعی و محیطی خواهد انجامید.

وی افزود: در این راستا و در تشریح فعالیت های عمرانی سال ۱۴۰۲ در منطقه چهار، اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در قالب طرح بازآفرینی شهری و با هدف کمک به مناطق کمتر توسعه یافته و بافت قدیمی، جذب شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد ضمن تشکر از پیگیری های شهردار یزد، تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات مورد نظر، شهرداری منطقه به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام خود در این مناطق هزینه خواهد کرد.

کشفی گفت: اهم عملیات عمرانی این طرح شامل روکش آسفالت، جمع آوری نخاله ها، ایجاد جاده سلامت، پیاده روسازی است که در مناطق کمتر توسعه از جمله پردیسان (اسکان_عسکریه)، خیرآباد، عیش آباد و معابر فرعی بلوار آزادگان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: با پادار شدن اعتبارات، مراحل برآورد هزینه ها، انتخاب پیمانکار و آغاز فعالیت تا اواخر شهریور ماه انجام و تا پایان فصل پاییز به بهره برداری می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها