بازپیرایی بوستان شهید ابراهیمی به بهره برداری رسید

یزد- بازپیرایی بوستان شهید ابراهیمی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در راستای کیفیت بخشی به بوستان ها و فضاهای سبز شهری در منطقه دو شهرداری یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۲۶۱۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا ابویی گفت: در راستای توجه به سیما و منظر شهری و ایجاد بسترهای لازم برای استقبال شهروندان از اماکن، فضاها و بوستان های فضای سبز، شهرداری منطقه دو اقدامات مناسبی را در زمینه بازپیرایی، ساماندهی و توسعه فضاهای سبز در سطح منطقه انجام داده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: در این راستا یکی از مکان هایی که در دستور کار شهرداری منطقه دو جهت بازپیرایی و ساماندهی قرار گرفت بوستان شهید ابراهیمی واقع در خیابان سلمان جنوبی بود.

ابویی گفت: بازپیرایی این بوستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به پایان رسیده است که امیدواریم شهروندان عزیز بتوانند استفاده بهینه ای از این بوستان داشته باشند.

وی با بیان این که جمع آوری بستر قدیمی و فرسوده داخل بوستان، کف سازی مجدد، زیباسازی و مبلمان بوستان از جمله اقداماتی بود که برای بازپیرایی این بوستان انجام شده است، بیان داشت: انشاالله در آینده ای نزدیک، روشنایی این بوستان ساماندهی و تقویت خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار داشت: در ادامه فعالیت های شهرداری منطقه دو در زمینه سیما و منظر شهری، ساماندهی بوستان اختر در خیابان شهیدان ادهمی و توسعه بوستان بزرگ شهر در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری این پروژه ها را بهره برداری برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها