مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

اعزام 2000 مددجو به پیاده روی اربعین

یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله زیارت کربلای حسینی و مشهد مقدس است که در راستای توامند سازی فرهنگی و معنوی مددجویان تحت حمایت انجام خواهد شد
کد خبر: ۱۴۲۰۷۰۳

به گزارش جام جم و به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله زیارت کربلای حسینی و مشهد مقدس است که در راستای توامند سازی فرهنگی و معنوی مددجویان تحت حمایت انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مددجویانی که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند از کمک هزینه سفر زیارتی بهره مند می شوند. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته امسال حدود 2000 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام میشوند.

روشن با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مددجویان هستند که آرزوی شرکت در پیاده روی اربعین را دارند، ولی به دلیل عدم توانایی مالی نمی‌توانند به زیارت بروند، گفت: از مردم نیکوکار استان دعوت می‌شود تا مثل همیشه با مشارکت در این امر خیر یاریگر نیازمندان باشند.

وی خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار در صورت تمایل می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #077*8877* و یا دفاتر 19 گانه کمیته امداد در سطح شهرستانها در این کار خدا پسندانه مشارکت نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر همچنین از برپایی موکب این نهاد در خاک عراق و مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: با پیش بینی های انجام شده زمینه خدمت به مددجویان اعزامی در این موکب فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد را در ایام اربعین پویش خاطره نویسی و ارسال تصاویر عنوان و بیان کرد: مددجویان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند خاطرات و تصاویر خود از سفر اربعین تا تاریخ 30 شهریور 1402 به آدرس ایمیل farhad.pn24@emdad.ir به اداره کل کمیته امداد استان بوشهر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر پس از ارزیابی آثار، به 6 اثر برگزیده، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها