در میز جریان‌شناسی فرهنگی برنامه سیاست ایرانی مطرح شد:

نظارت‌های مردمی در مجموعه ساترا یكی از اصول است

در میز جریان‌شناسی فرهنگی برنامه سیاست ایرانی مطرح شد؛

بازوی اجرایی ساترا در برخورد با تخلفات، قوه قضاییه است

بازوی اجرایی ساترا در زمینه‌های حقوقی و برخورد با تخلفات قوه قضاییه است و اگر برخورد متناسب با تخلف صورت نگیرد انگیزه از سایر مجموعه‌ها كاسته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۳۳۱

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، محمدمهدی مؤمنی‌ ها، مدیركل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا پیرامون امنیت فرهنگی با بیان اینكه تولیدكننده محتوا باید با اطلاعات كامل را در اختیار مخاطب قرار دهد گفت: ساترا در حوزه سكوها حضوری ندارد و رقابتی وجود ندارد؛ بلكه در پی تقویت سكوها هستیم تا محتوای مناسب فراهم شود.

وی افزود: رسانه ملی نسبت به آگاه‌سازی مردم نسبت به محتوا فعال است و خطرات به مردم گوشزد می‌شود.

مدیركل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا اظهار كرد: در جنگ تركیبی شاهدیم تمام اهداف دشمن سعی دارد از طریق فضای مجازی و علاقه‌مندی‌های مردم نفوذ كند.

وی افزود: دشمن به مجموعه‌های تنظیم‌گر رسانه‌ای هجوم می‌كند تا در برابر نگاه مردم این نهادها بی‌اعتبار شود.

مؤمنی‌ها ادامه داد: با آگاه‌سازی و شفافیت انجام شده اغلب جامعه تولید محتوا با سیاست‌های تنظیم‌گری ساترا همراه شدند.

وی افزود: تلاش دشمن به امور غیراخلاقی و ناهنجاری در خانواده‌ها به‌واسطه رسانه همراه با تزریق مبالغ زیادی است.

مدیركل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا تصریح كرد: بازوی اجرایی ساترا در زمینه‌های حقوقی و برخورد با تخلفات قوه قضاییه است و اگر برخورد متناسب با تخلف صورت نگیرد انگیزه از سایر مجموعه‌ها كاسته می‌شود.

وی افزود: بهترین وضعیت در مواجهه با رسانه‌ها خودمراقبتی است تا جامعه ایرانی واكسینه شود و از بحران‌های فرهنگی به‌سلامت عبور كند.

سیاست ایرانی یك مجله صوتی و تصویری است. سیاست ایرانی برنامه‌ای برای علاقه‌مندان به سیاست است كه نگاه فراوانی به موضوعات مختلف دارد. این برنامه از چهار میز تخصصی تشكیل شده است كه هدایت آنها را اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها ‌ نیز روزنامه‌نگاران باسابقه بر عهده دارند.

مصطفی صادقی سردبیری این برنامه و فریدون ماهر نیز تهیه‌كنندگی این برنامه را بر عهده دارند. مجله صوتی و تصویری سیاست ایرانی به مدت صد بیست دقیقه پنجشنبه هر هفته از رادیو گفت و كو پخش می‌شود.

شبكه گفت‌وگو را علاوه بر امواج رادیو می‌توانید از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیكیشن ایران صدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز دریافت كنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام‌رسان‌های مجازی و سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها