خبرنگار ایران اینترنشنال در ویدئوی زیر توضیح میدهد که چطور سازمان جاسوسی آمریکا افرادی را که از تاسیسات هستهای و اماکن حساس ایران جاسوسی کرده بودند، پس از دستگیری تنها گذاشت و هیچ حمایتی از آنها و خانوادههایشان نکرد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد