آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج:

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس رقابت را بالا می‌برد و مشارکت را بیشتر می‌کند

آیت الله حسینی همدانی گفت: مسئولان باید در موضوع عفاف و حجاب جدی و محکم رفتار کنند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: مسئولان باید در موضوع عفاف و حجاب جدی و محکم رفتار کنند.
کد خبر: ۱۴۱۷۷۰۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه امروز کرج مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۲ که متقارن شد با ظهر عاشورا با اشاره به درس های این روز گفت: مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) در کربلا برپایی نماز بود، امام حسین(ع) به دنبال گسترش تقوا و اخلاق بود نماز جمعه هم پایگاه تقوا و اخلاق است.

 
او افزود: امام حسین (ع) در روز عاشورا جریان نفاق را رسوا کرد، از عاشورا باید یادگرفت که همیشه نمی توان با گفتگو مسائل را حل کرد و آخرین راه حل، مبارزه با باطل است.
 
امام جمعه کرج افزود: دشمنان روزی به دورغ شروع به تبلیغ اسلام رحمانی کردند که در آن جهاد، مبارزه و مطالبه گری وجود ندارد، امروز هم همان اسلام دروغین  در مقابل اسلام حسینی قرار گرفته و این همان خط نفوذی است که رهبر معظم انقلاب چند سال است در مورد آن سخن می گویند.
 
خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: دنیا و مستکبرین دنیا بدانند که ما تربیت شده مکتب امام حسین(ع) هستیم و با هیچ ظالمی سازش نمی کنیم، نشانه اش هم این است که هر جمعه و مخصوصا امروز که روز عاشوراست هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می کشیم.
 
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حجاب در جامعه گفت: بی حجابی ابتدا از یک تار مو آغاز شد اما بعد از آن عریان شدن سر و گردن بود و بعد هم که مشخص است واکنون چرا باید چهره این شهر اینگونه باشد. 
 
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این سخن که می گویند در مجلس امام حسین(ع) هرکسی با هر گونه پوششی می‌تواند حاضر شود گفت: چه کسی گفته مجلس امام حسین(ع) باید مجلس گناه باشد؟ و هرکسی می‌تواند با هر چهره و حجابی بیاید، این چه حرفیست که می گویند در عین بی حجابی در مجالس عزاداری حاضر شوند به دلیل اینکه همه عزادار حسین(ع) هستند و می‌توانند این کار را انجام دهند؟
 
وی اضافه کرد: چه کسی در این ۱۴۰۰ سال دیده که مجلس امام حسین(ع) به مجلس گناه تبدیل شده باشد؟ امام قیام کرده که با فساد مبارزه کند شما مسئولان هم باید مسئله عفاف و حجاب را محکم پیگیری و برخورد کنید.
 
آیت الله حسینی همدانی خطاب به مسئولان گفت: به جای اینکه به فکر آینده خود باشید به فکر آینده دین و اسلام باشید، این کار با جلسه گذاشتن درست نمی‌شود اگر می‌شد که این همه جلسه گذاشتید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها