امام جمعه کرج گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند.
امام جمعه کرج گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند.
کد خبر: ۱۴۱۷۰۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرج گفت: دشمن سخت در تلاش است تا مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند و انتظار می‌رود هرکسی در حد توان خود برای هرچه باشکوه‌تر شدن و حضور حداکثری انتخابات تلاش کند.

 
او افزود: جوانان باید مطالعه کنند تا بدانند افرادی که به انقلاب اسلامی و موفقیت مردم پشت کردند چه عاقبتی داشتند و بدانند حضور مردم در عرصه‌های مختلف دشمن شکن بوده است.
 
وی در ادامه اضافه کرد: اتحاد مردم است که دشمن را به زانو درآورده و نباید هرگز از این مسیر فاصله بگیریم.
 
آیت‌الله حسینی‌همدانی افزود: مسئله عفاف و حجاب از جمله مواردی است که مردم در مورد آن پای کار هستند و نیاز دارد مسؤلان بستر‌های فرهنگی را برای این موضوع فراهم کنند.
 
خطیب جمعه کرج با اشاره به این که انگلیس و آمریکا و دوستداران آن‌ها برای خدشه دار کردند جهان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، گفت: آن‌ها افرادی را به کار می‌گیرند تا به مقدسات اسلام بی احترامی کنند، ولی نمی‌دانند، این آتشی که در قلب مسلمانان روشن می‌کنند بستر نابودی و تباهی خودشان را فراهم می‌کند.
 
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه اضافه کرد: همه پلیدی‌ها و خباثت‌ها از رژیم صهیونیستی جنایتکار و کودک کش نشأت می‌گیرد و همه محو شدن این رژیم پلید را خواهند دید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها