مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام کرد

نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به ۱۰۰ مگاوات برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ؛

۶ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در قبوض مشترکان کم مصرف اعمال شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ خبر خوش مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برای مشترکان خانگی؛به پاس قدردانی از مشترکان کم مصرف ۶ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در قبوض آنان اعمال شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۶۰

۶ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی  در قبوض مشترکان کم مصرف اعمال شدبنا به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر خوش برای مشترکان استان گفت: 6 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی از طرح پاداش 20 برابری تابستانه این شرکت برای مشترکان خانگی اعمال شد.

مهندس "حسن چاهی" با قدردانی از مردم فهیم استان که با فرهنگ مدیریت صحیح مصرف، این شرکت را در گذر موفق از پیک تابستان یاری می کنند، گفت: خوشبختانه مشترکان خانگی این شرکت با به کارگیری دستورالعمل های ساده، مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش طرح مشوق تابستانه در خرداد ماه شدند.

وی با بیان این که این پاداش بر روی صورت حساب حدود 52 هزار مشترک استان اعمال شده است، افزود: این پاداش فقط بر روی صوت حساب خرداد ماه جاری بوده است که 30 درصد از مشترکان را شامل می شود و در ادامه این طرح، همه مشترکان می توانند تا پایان تابستان از این پاداش بهره مند شوند.

مهندس "حسن چاهی" تاکید کرد: در همین راستا و به منظور قدردانی از مشترکان استان، این شرکت با ارائه خدمات 24 ساعته تامین برق مستمر و مطمئن را برای مشترکان فراهم کرده و کارکنان آن از هیچ کوششی در خدمات رسانی بهتر دریغ نخواهند کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی هم چنین خواستار توجه سایر مشترکان، به خصوص مشترکان اداری به مقوله مدیریت مصرف به خصوص در ساعات پیک بار شد و تاکید کرد: با توجه به اهمیت مهم گذر موفق از پیک برق تابستان، از همه مراکز اداری استان تقاضا داریم که هشدارهای مدیریت مصرف این شرکت را جدی گرفته و همگام با مشترکان خانگی، یاریگر صنعت برق باشند.

شایان ذکر است طرح مشوق تابستانه و اهدای پاداش صرفه جویی به مشترکان کم مصرف تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و مشترکان برق خانگی از همین امروز می توانند نسبت به کاهش برق مصرفی اقدام و از مزایای فوق بهرمند شوند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها