مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام کرد

نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به ۱۰۰ مگاوات برق

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی به ۱۰۰ مگاوات برق خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۹۷

 

نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به ۱۰۰ مگاوات برق

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به ۱۰۰ مگاوات برق خبر داد.

نوایی در جمع خبرنگاران ، اظهارداشت: در مجموع، شهرک ها و نواحی صنعتی استان به ۲۰۰ مگاوات برق نیاز دارند که ۱۰۰ مگاوات تامین شده و ۱۰۰ مگاوات برق دیگر نیز  باید تامین شود.

وی ادامه داد: از این میزان، ۵۰ مگاوات تا پایان سال جاری تامین خواهد شد و ۵۰ مگاوات باقی خواهد ماند.

نوایی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته و مصوبات این شرکت، بیان کرد: طی این سفر، ۵۵۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۳۵ میلیارد تومان تاکنون اختصاص یافته است.

وی افزود: از ۵۵۰ میلیارد تومان مصوب شده، ۳۵۰ میلیارد تومان مربوط به ایجاد زیرساخت پست برق است. مابقی اعتبار مصوب شده نیز مربوط به ساخت تصفیه خانه و... است.

نوایی با اشاره به واگذاری زمین های صنعتی نیز گفت: طی سال گذشته ۵۵۰ هزار متر مربع زمین واگذار شده و این در حالی است که این مساحت در ۳ ماه نخست سال جاری ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان کمتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای خراسان شمالی به خلع ید زمین های صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته ۷ هکتار و طی امسال ۲ هکتار زمین صنعتی خلع ید شده است ./خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها