سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

در 240 روستای استان گلستان محدودیت آب داریم

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با تداوم خشکسالی ، کاهش بیش از 30درصدی بارندگی ها نسبت به سال گذشته و متعاقب آن ناترازی 27 درصدی بین تولید و مصرف و همچنین تغییرات کمی و کیفی ذخیره آبخوان ها و کاهش 25درصدی متوسط آبدهی چاه ها ، امسال 240 روستا در استان گلستان با محدودیت آبی مواجه هستند.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۴۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سرپرست  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با تداوم خشکسالی ، کاهش بیش از 30درصدی بارندگی ها نسبت به سال گذشته و متعاقب آن ناترازی 27 درصدی بین تولید و مصرف و همچنین تغییرات کمی و کیفی ذخیره آبخوان ها و کاهش 25درصدی متوسط آبدهی چاه ها ، امسال 240 روستا در استان گلستان با محدودیت آبی مواجه هستند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،  ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود  : پیش‌بینی می‌شود در بدترین شرایط 240 روستا طی تابستان سال جاری نیاز به آبرسانی سیار داشته باشند که شرکت آبفا در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است.

سرپرست  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب در روستاهای استان و استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان، باغچه‌ها و احشام نیز جزو چالش‌های جدی بر سر راه تامین آب شرب پایدار در استان گلستان است.
رحیمی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در کمک به استمرار ارائه خدمات به تمام مشترکان در تابستان پیش‌رو گفت: کاهش مصرف آب، ترویج مصرف بهینه، رعایت الگوی مصرف و گزارش انشعاب‌های غیرمجاز از جمله اقداماتی است که مردم می‌توانند به شرکت آب و فاضلاب کمک کنند.
وی خاطرنشان ساخت: مشترکان با گزارش انشعاب‌های غیرمجاز به سامانه تلفنی 122 و مشترکان روستایی با پرهیز از آبیاری درختان، باغچه‌ها و احشام توسط آب آشامیدنی و استفاده از آب
های  غیر شرب به جای آن می‌توانند کمک شایانی به خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها