هدایای سازمانی تبلیغاتی با ایده های جدید و نوآورانه برای جذب مشتری

هدایای تبلیغاتی، شامل محصولاتی هستند که دقیقا مثل نامشان هدف تبلیغاتی دارند و اصولا در بازاریابی‌ها به کار برده می‌شوند. اگر به روی بدنه این محصولات نگاه کنید، شاهد آرم شرکتی خاص خواهید بود.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۵۹

هدایای سازمانی تبلیغاتی با ایده های جدید و نوآورانه برای جذب مشتری

اصولا از هدایای سازمانی برای افزایش آگاهی برند، شناخت بیشتر و پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش میزان وفاداری مشتریان قدیمی استفاده می‎شود. اگر شما هم یک شرکت یا فروشگاه دارید و به دنبال ست‌هایی به عنوان هدایای سازمانی می‌گردید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید.

ست‌ هدایای سازمانی اداری، بهترین تبلیغ با بالاترین بازخورد

در میان انواع ست‌هایی که می‌توانیم از آن‌ها به عنوان هدایای سازمانی یاد کنیم، چند مورد زیر جزو پرطرفدارترین‌ها هستند:

ست مدیریتی

ست‌های مدیریتی بهترین انتخاب برای کادو دادن هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، آن‌ها را انتخاب کرده و به عنوان هدایای تبلیغاتی یا حتی هدایای سازمانی نوروز در نظر بگیرید. ست‌های مدیریتی در مدل‌های دو، سه یا چند تکه تولید می‌شوند و در پکیج آن‌ها می‌توانید خودکارهای تبلیغاتی، ساعت، فلش، ابزارهای چندکاره تبلیغاتی، صنایع دستی اصفهان، جاکلیدی، جاکارتی، کیف پول و ... را ببینید. جنس این هدایای سازمانی نیز معمولا متفاوت بوده و با توجه به این ویژگی‌ها قیمت نهایی آن‌ها مشخص می‌شود.

هدایای سازمانی تبلیغاتی با ایده های جدید و نوآورانه برای جذب مشتری

ست اداری رومیزی

دومین هدیه سازمانی، ست اداری رومیزی است که اصولا به کارمندان شرکت اهدا می‌شود. این محصولات دارای جنس ترکیبی چوب و چرم هستند و اصولا با طرح و رنگ‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. یک ست رومیزی کارمندی بین 5 تا 13 تکه را در خود جای داده و با رنگ‌بندی متفاوتی تولید می‌شود. البته به دلیل جنسی که دارد، اصولا قیمت ارزان‌تری را نسبت به مدل مدیریتی خواهد داشت. یک ست اداری می‌تواند شامل محصولات متفاوتی مانند کازیه، زیر دستی، منگنه، پانچ، جای قلم و خودکار، جای کلیپس و سوزن ته گرد، جا چسبی بزرگ و کوچک، جای کاغذ یادداشت، جای تقویم، سوزن کش، زیر دستی مدیریت، کارد پاکت نامه باز کن، ساعت رومیزی و قاب عکس رومیزی باشد.

ست خودکار، خودنویس و روان‌نویس

برخی از هدایای اداری شامل ست انواع محصولات نوشتاری هستند. در این میان می‌توانیم به خودکار، خودنویس و روان‌نویس اشاره کنیم که با اشکال و جنس‌های مختلف ساخته و به فروش می‌رسند. معمولا روی بدنه این محصولات آرم یا لوگوی شرکت قرار گرفته و به نوعی تبلیغات نیز انجام شود.

ست‌های دیجیتال

بخشی از هدایای اداری مربوط به ست‌هایی است که وسایل دیجیتال را در خود جای داده‌اند. در ست این هدایا می‌توانید تعداد زیادی از وسایل دیجیتال را قرار دهید که در این میان می‌توانیم به انواع فلش مموری، پاوربانک، اسپیکرهای بلوتوثی، موس‌های تبلیغاتی، هندزفری و ... اشاره کنیم. معمولا روی این محصولات لوگو یا برند شرکت هک شده و در میان پرکاربردترین هدایای سازمانی قرار می‌گیرند.

ست سررسید و دفتر یادداشت

گروهی از ست‌های هدیه مربوط به ست‌های سر رسید و دفتر یادداشت است. این محصولات به صورت یک پکیج کامل در دسترس بوده و می‌تواند بیشترین میزان استفاده را برای فرد هدیه گیرنده داشته باشد. روی برگه‌های دفتر و همچنین روی جلدی که دارد، می‌توانید لوگو و آرم شرکت را ثبت کنید.

هدایای سازمانی تبلیغاتی با ایده های جدید و نوآورانه برای جذب مشتری

کاربرد هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما

مدیران سازمان‌های مختلف برای خرید هدایای سازمانی نیازمند صرف هزینه هستند، اما در قبال این مبالغی که پرداخت می‌کنند نیز امتیازاتی را به دست خواهند آورند که در اینجا می‌خواهیم به آن‌ها اشاره کنیم:

  • شما می‌توانید با این هدایا، خودتان را به مردم معرفی کنید.
  • می‌توانید با این هدایا، یادگاری‌هایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
  • با اینکار می‌توانید اثر خوبی را به صورت طولانی مدت در ذهن مخاطبان خود داشته باشید.
  • ارائه هدایای تبلیغاتی به جز جنبه معرفی، نوعی قدردانی از مشتریان است.
  • هدایای تبلیغاتی خلاق باعث می‌شوند تا مخاطبان شما حس هیجان بیشتری را نسبت به برند، محصولات و خدمات شما داشته باشند و دیدشان نسبت به شما بهتر شود.
  • با این محصولات می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را به گوش مشتریان بسپارید.
  • محصولات و هدایای تبلیغاتی حس بهتری را به مشتریان منتقل خواهد کرد.
  • با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانید مشتریان جدیدی را پیدا کرده و آن‌ها را به مشتریان همیشگی و وفادار خود تبدیل کنید.

انتخاب یک ست هدیه خاص برای تبلیغات

چیزی که شما را از دیگر برندهای مطرح در زمینه کاری متفاوت می‌کند، انتخاب ست‌های هدیه کاربردی و متفاوت، نسبت به دیگر سازمان‌ها است. شما می‌توانید یک هدیه سازمانی با طرحی ساده را انتخاب کنید یا هزینه خود را به محصولاتی اختصاص دهید که خاص‌تر هستند. این موضوع کاملا به خود شما بستگی دارد، اما مسلما یک انتخاب مناسب، برند شما را خاص و منحصر به فرد خواهد کرد.

در این میان می‌توانیم به محصولات صنایع دستی اشاره کنیم که توسط هنرمندان باتجربه در این زمینه تهیه شده‌اند. اگر چه هزینه پرداختی برای این هدایا کمی بالاتر است، اما با وجود افزایش علاقه‌مندان به این سبک از هدایا، تاثیر بیشتری را خواهند داشت.

شما می‌توانید ست‌های اداری صنایع دستی یا ست‌های مردانه و زنانه که در این دسته قرار می‌گیرند را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید محصولات دیگر را در پک یا قاب‌هایی قرار دهید که ساخته دست هنرمندان با تجربه هستند. مانند جعبه‌های خاتم کاری، میناکاری و ... که نمونه‌هایشان در بازار موجود است.

ست‌های هدیه در نیکان تجارب هاشمی

فروشگاه‌های بسیار زیادی ست هدایای مناسبتی را در لیست محصولات خود قرار داده‌اند. فروشگاه نیکان تجارت هاشمی مدت زمان طولانی است که در این زمینه فعال بوده و فعالیت خود را به صورت تخصصی با فروش محصولات صنایع دستی آغاز کرده است.

در میان محصولات این فروشگاه می‌توانیم به ست‌های وسایل تزئینی مانند ست گلدان مس و پرداز 20 سانت به همراه شکلات و آجیل و بادام زمینی، ست قندان مس و پرداز 13 سانتی و رومیزی قلمکار 40 سانتی متری،ست سه تکه کمربند، کیف پول و جاکارتی چرم مردانه به همراه جعبه چرم، ست رومیزی ترمه 100*100 و گلدان فیروه کوبی 25 سانتی و همچنین ست ساعت خاتمکاری 25 سانتی و ساک قلمکار اشاره کنیم. تمام محصولات موجود در این فروشگاه با گارانتی 5ساله به فروش می‌رسند و کیفیت ساخت و جنس آن‌ها بسیار بالا است.

کلام آخر...

برای خرید ست هدایای مناسبتی، باید به دنبال محصولاتی باشید که علاوه بر زیبایی، کاربردی هم باشند. در گذشته از جاکلیدی و لیوان‌های آب‌خوری و ... برای هدایای سازمانی استفاده می‌شد، اما اکنون تنوع بالاتری از این محصولات در بازار وجود دارد که به چند نمونه از آن‌ها در اینجا اشاره کردیم. مطمئنا خرید این محصولات علاوه بر جنبه تبلیغاتی، می‌تواند اعتماد مشتریان، کارمندان و اطرافیان شما را بالاتر برده و تاثیر خوبی را روی فروش بیشتر خدمات و محصولات شما داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها