خاص ترین هدایای نوروزی اداری 1402 در فروشگاه آراهنر

عید نوروز یک جشن ملی است و برای همه ما ایرانیان معنی و مفهوم خاصی دارد؛ نوروز، همراه با یک سری آداب و رسوم است که کمتر کسی را می توان یافت که اطلاعی از آن ها نداشته باشد؛ یکی از رسومات عید نووز عیدی دادن و عیدی گرفتن است که اتفاقاً هم از آن رسم های دوست داشتنی و پرطرفدار است که بزرگ و کوچک هم نمی شناسد و همه طالب آن هستند.
کد خبر: ۱۳۹۸۴۱۵

خاص ترین هدایای نوروزی اداری 1402 در فروشگاه آراهنر

اکنون بسیاری از کسب و کارها، این رسم باستانی را با یک استراتژی بسیار سودمند بازاریابی ترکیب کرده اند و اقدام به اهدای هدایای نوروزی به مخاطبان خود می کنند تا به این وسیله، تعاملات و ارتباطات خود را با آن ها، قوت بخشند.

یکی از انواع هدایای نوروزی، خرید هدایای سازمانی یا همان اداری است. اهدای این قبیل هدایا نه تنها از نظر استراتژیک، مزایای زیادی دارد، هم چنین باعث ایجاد پیوندی محکم میان مدیران و صاحبان کسب و کارها و همین طور پرسنل آن ها می شود؛ به دلیل اهمیت اهدای هدایای خاص نوروزی اداری، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به این مهم بپردازیم؛ پس اگر شما هم دغدغه خرید هدایای خاص اداری برای نوروز 1402 را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای ارائه هدایای نوروزی اداری

قبل از این که بخواهیم به خاص ترین هدایای نوروزی اداری  1402 در فروشگاه آراهنر بپردازیم، بد نیست که درباره مزایای هدایای نوروزی اداری کمی صحبت کنیم.

اگر بخواهیم نگاه عام به انواع هدایای تبلیغاتی فروشگاه آراهنر داشته باشیم، باید بگوییم که اولین کارکرد این قبیل از هدایا، تشکر و قدردانی از پرسنل است؛ در واقع هر هدیه ای علاوه بر این که می تواند شخص ارائه دهنده و دریافت کننده هدیه را خوشحال کند، نشان دهنده میزان احترام و قدردانی شما از فرد هدیه گیرنده هم هست و در مورد هدایای تبلیغاتی اداری هم موضوع بر همین روال است.

در درجه دوم شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می توانید با ارائه انواع گیفت نوروزی اداری، نه تنها سال نو را به پرسنل خود تبریک بگویید، بلکه با آن ها ارتباط نزدیک تری برقرار کنید که این ارتباط در محیط کار می تواند در دراز مدت سود فراوانی برای کسب و کار شما داشته باشد.

مهم ترین مزیت و دلیل اهدای هدایای نوروزی اما، این است که بتوان باعث افزایش انگیزه در پرسنل شد؛ مطالعات نشان می دهد که ارائه هدایای سازمانی به هر مناسبتی که باشد می تواند انگیزه کارکنان را بالا ببرد.

همان طور که می دانید، بسیاری از کسب و کارها از فقدان یا کاهش انگیزه کارکنان شکایت دارند و از آن جایی که انگیزه بالای پرسنل، رابطه مستقیمی با افزایش بازده کاری و در نتیجه سودآوری کسب و کار دارد؛ این موضوع از اهمیت خاصی در نزد مدیران برخوردار است.

در واقع، وقتی کارکنان در مناسبت های مختلف از جمله عید نوروز، هدایای تبلیغاتی یا نوروزی دریافت می کنند؛ حس  می کنند که کارها و زحمات آن ها دیده شده است و به همین دلیل برای بیشتر دیده شدن تلاش بیشتری هم می کنند و این امر منجر به افزایش انگیزه در آن ها می شود.

پک نوروزی آراهنر

خاص ترین هدایای نوروزی اداری  1402 در فروشگاه آراهنر

فروشگاه آراهنر با سال ها سابقه در تهیه و آماده سازی انواع هدایای تبلیغاتی یکی از پیشروترین مراکز در این زمینه محسوب می شود؛ امسال نیز مانند سال های گذشته، این فروشگاه با توجه به فرارسیدن نوروز باستانی اقدام به تهیه ده ها هدیه نوروزی برای شرکت ها و سازمان هایی که می خواهند متفاوت از دیگران باشند، فراهم و آماده سازی کرده است.

هدایای تبلیغاتی نوروزی این شرکت در غالب گیفت نوروزی و پک نوروزی قابل سفارش سازی است و سعی شده در تهیه آن ها ویژگی هایی در نظر گرفته شود که آن ها را متمایز از هدایای تبلیغاتی رایج کند.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

کاربردی هستند: همان طور که می دانید، یکی از کارکردهای مهم هدایای تبلیغاتی این است که شخص دریافت کننده هدیه، با دیدن و استفاده از آن ها، مادام نام تجاری کسب و کار شما برایش تداعی شود و به این وسیله بتوانید برند خود را در ذهن او حک کنید؛ بنابراین کاربردی بودن هدیه نوروزی بسیار حائز اهمیت است. معمولاً هدایای غیرکاربردی خیلی زود به کناری گذاشته شده و فراموش می شوند.

دارای تم نوروزی هستند: شما می توانید از فروشگاه آراهنر انواع مختلفی از هدایا را خریداری کنید؛ به عنوان مثال برخی تمایل به خرید گیفت نوروزی دارند و برخی دیگر پک هدیه نوروزی را ترجیح می دهند؛ در هر حال هر نوع هدیه ای که خریداری می کنید، می تواند برای شما سفارشی سازی شود.

معمولاً در پک های هدیه نوروزی، از چند محصول استفاده می شود که همه یا برخی از آن ها با عید نوروز مرتبط هستند؛ به عنوان مثال انواع ظروف هفت سین در جنس های مختلف اعم از مسی یا سفالی و ... را می توانید در قالب پک نوروزی دریافت کنید.

گیفت های نوروزی اما، غالباً یک محصول کاربردی هستند که با قرار گرفتن یک هدیه مرتبط با عید نوروز، تم این ایام را دارا می شوند.

خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی آراهنر

خلاقانه و نوآورانه هستند: یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های هدایای نوروزی فروشگاه آراهنر، خلاقیت و نوآوری است که در آن ها به کار رفته است؛ ممکن است شما هم مانند بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک، از هدایای تکراری و کلیشه ای خسته شده باشید و به دنبال هدایای نوروزی باشید که بیشتر جلب توجه می کنند و به همین دلیل، اثربخشی بیشتری دارند.

بسته بندی خلاقانه ای دارند: یکی از مهم ترین بخش های هدایای تبلیغاتی، بسته بندی آن ها است که این موضوع، در انواع هدیه نوروزی، از اهمیت بیشتری هم برخوردار است. در واقع شما می توانید با یک بسته بندی نوروزی، هر محصولی را تبدیل به یک گیفت خاص و ناب برای نوروز کنید.

باکیفیت هستند: فرقی نمی کند که شما یک هدیه نوروزی مدیریتی تهیه می کنید یا این که به دنبال خرید یک گیفت نوروزی اداری هستید، در فروشگاه آراهنر، صرف نظر از قیمت محصولات، سعی شده با کیفیت ترین و زیباترین محصولات انتخاب و خریداری شوند؛ پس لازم نیست نگران این موضوع باشید که اگر پک های نوروزی ارزان تر را سفارش دهید، ممکن است کیفیت محصولات نیز کاهش پیدا کند.

سخن پایانی

استفاده از هدایای سازمانی یا اداری نیز مانند اهدای دیگر انواع هدایای تبلیغاتی حائز اهمیت است و اگر این هدایا درست و فکر شده انتخاب شوند، می توانند تاثیرگذاری زیادی داشته باشند و برای کسب و کار شما نه صرفاً یک هزینه، که سودآور هم باشند.

به منظور اثربخشی بیشتر هدایای نوروزی، جا دارد در انتخاب آن ها دقت بیشتری انجام شود. شرکت آراهنر با آماده سازی ده ها نوع هدیه نوروزی اداری خاص و منحصر به فرد می تواند شما را در این مسیر یاری کند. خلاقیت و نوآوری، کاربردی بودن، کیفیت بالا، بسته بندی خاص و مرتبط با ایام نوروز، تنوع و گستردگی، قابلیت سفارشی سازی و ... برخی از ویژگی های هدایای خاص نوروزی اداری فروشگاه آراهنر برای نوروز 1402 است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها