امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی افزایش یافته و مهارت های بازار کار در آنان توسعه می یابد
با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد

امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی افزایش یافته و مهارت های بازار کار در آنان توسعه می یابد

با حضور فروزش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

آئین اختتامیه طرح نظارت جامع مهارت در استان گلستان برگزار شد

آئین اختتامیه طرح نظارت جامع مهارت در استان گلستان با حضور فروزش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و مهدی پور عضو تیم بازرسی و معاون آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد
کد خبر: ۱۴۱۳۳۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  فروزش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: هدف از بازرسی و اجرای طرح نظارت جامع مهارت در کشور، افزایش بهره وری در کارگاه های آموزشی و کیفی سازی آموزش های مهارتی است که با توجه به اجرای این طرح و جمع بندی و استخراج نتایج آن بتوانیم برنامه ریزی های لازم را در جهت بهبود و ارتقاء وضع موجود داشته باشیم.

مهدی پور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: طرح نجم با هدف بررسی و پایش تمامی کارگاه های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای اجرا شد که ما در طول هفته ای که گذشت تمامی کارگاه های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای گلستان را در 14 شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم.

وی افزود: مهمترین اهداف بازرسی از کارگاه ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای، تبادل تجربیات موفق به دیگر استان ها، کمک و حمایت در جهت توسعه و گسترش آموزش های مهارتی است.

مهدی پور بیان کرد: از نقاط قوت استان گلستان می توان به وجود انگیزه و تلاش ستودنی مربیان در کارگاه های آموزشی، وضعیت نگهداری اموال و تجهیزات در کارگاه های آموزشی، آراستگی و وجود تابلوهای راهنما در ورودی مراکز و تعامل خوب و موثر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با سایر دستگاه های اجرایی در خصوص انعقاد قراردادهای آموزشی و همچنین تبصره 75 و به کارگیری درست از مربیان و کارآموزان در این حوزه که می تواند الگویی برای سایر استان ها شود، اشاره کرد.

همچنین نشست صمیمی فروزش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد.فروزش در جمع کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تمام توان و تلاش خود با برگزاری جلسات موثر و پیگیری های لازم در خصوص بهبود وضعیت معیشت کارکنان به کار بستند تا بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش های خالصانه همکاران را جبران کرده باشیم.

وی افزود: جلسات نهایی تدوین اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با رویکرد افزایش منابع درآمدی در حال پیگیری است.

فروزش همچنین در خصوص مسائل و مشکلات پرسنلی و احکام، تخصیص اعتبارات، حوزه بانوان، ایثارگران و بازنشستگان مطالبی را ارائه کرد.

شایان ذکر است در این نشست کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان مطالب، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها