رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته، دست‌یابی به درآمدهای لازم، تحقق بودجه، تأمین اتوبوس، افزایش پرداخت‌ها در حوزه قطار شهری نسبت به سال‌های گذشته بخشی از اقدامات حوزه مالی در دوره ششم مدیریت شهری است.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۵۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدامیر سامع امروز یکشنبه هفتم خردادماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در شرف آغاز سومین سال از عمر این دوره از مدیریت شهری هستیم؛ به نظر می‌رسد در سال‌جاری، پیرامون بحث‌های بودجه‌ای الزاماتی نیاز است تا مدیریت شهری اقدامات لازم را در سطح شهر انجام دهد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به کارآمدی و اقتدار مدیریت شهری و تمرکز مدیریت ارشد در تصمیم‌گیری به‌موقع و همراه با جسارت در اداره امور هستیم، افزود: به کارآمدی و پیشتاز با همسوسازی توان کارکنان و مدیران با انجام اقدامات سخت و نرم نیاز داریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای زودتر پروژه‌های مهم در سال جاری گفت: مقرر شده بود که در اسرع وقت، تمهیدات لازم از جمله تهیه طرح و نقشه و مصوبات لازم و انجام تشریفات قانونی برای آغاز به‌کار پروژه‌ها انجام شود اما حس می‌شود، هنوز پروژه‌های شاخص در مناطق و مرکز آغاز نشده و این نیازمند آسیب‌شناسی است.

وی با اشاره به جسارت در تصمیم‌گیری و ارائه یک نمونه کامل از اقتدار و تعامل همزمان گفت: در این بخش دچار ضعف بوده‌ایم و گاهی اوقات تعامل به دخالت‌های بی‌جا تبدیل شده است و به نظر می‌رسد در این بخش باید به فکر باشیم و قوت و توان خود را اضافه کنیم.

سامع با قدردانی از معاونان مالی و اقتصادی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: «مجتبی شاهمرادی» در معاونت فرهنگی زحمت زیادی کشید و با شهرداری همکاری ویژه‌ای داشت، همچنین «محسن رنجبر» که از مدیران جهادی و متخصص و تصمیم گیر در حوزه مالی و اقتصادی است که با تعامل و هماهنگی داخلی و بیرونی اقدامات خوبی در حوزه مالی رقم زد.

وی گفت: افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته، دست‌یابی به درآمدهای لازم، تحقق بودجه، تأمین اتوبوس، پرداخت‌ها در حوزه قطار شهری که چند برابر سال‌های قبل بود و امضا قرارداد با شرکت مپنا، نتیجه این اقدامات بوده که قابل ذکر است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از مدیران کارآمد و جسور به اهداف خود دست پیدا کند، زیرا به‌نظر می‌رسد بخشی از شهرداری آن طور که باید و شاید وارد کار نشده‌اند و مدیریت ارشد شهر این جسارت را باید از مدیران خود مطالبه کند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها