مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان مطرح کرد:

انتقال تجربیات حوزه حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به شهرهای کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌‎ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: آمادگی داریم تجربیات این سازمان در خصوص مسائل مرتبط را به سازمان‌های مدیریت حمل‌ونقل بار شهرهای کشور ارائه کنیم.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۸۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان درباره ارائه مستمر خدمات مشاوره‌ای در زمینه تدوین و اجرای طرح‌های حوزه حمل‌ونقل بار به‌عنوان سازمانی پیشرو به دیگر سازمان‌های مدیریت حمل‌ونقل بار کشور مطرح است.

وی افزود: خدمات مشاوره‌ای تاکنون به سازمان‌های مدیریت حمل‌ونقل بار مشهد، شیراز، اهواز، کرج، گرگان، شهرکرد، کرمانشاه، قم، بیرجند و آمل ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح محدوده مدیریت مکانی_ زمانی تردد ناوگان حمل‌ونقل بار صدور مجوز حمل خاک و نخاله ساختمانی، شناسایی، ساماندهی و ثبت نام فعالان حوزه حمل‌ونقل بار در قالب سامانه hamlebar.com برای ناوگان باری دیزل و ناوگان باری بنزین‌سوز، صدور و تمدید پروانه فعالیت برای ناوگان بار، پروانه اشتغال برای راهبران ناوگان بار، صدور و تمدید موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های فعال از شاخص‌ترین تجربیاتی است که به دیگر شهرها ارائه شد.

انتقال تجربیات حوزه حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به شهرهای کشور

وی با بیان اینکه صدور انواع سند حمل از جمله بارنامه و مجوز تردد وسیله نقلیه باربر درون شهری از طریق «سامانه صدور مجوز تردد درون شهری اصفهان (باریار ۷۲۴)» نیز به عنوان طرحی شاخص به دیگر شهرها معرفی شد، خاطرنشان کرد: طرح صدور انواع سند حمل از جمله بارنامه و مجوز تردد وسیله نقلیه باربر درون شهری برای نخستین‌بار در کشور از طریق «سامانه صدور مجوز تردد درون شهری اصفهان (باریار ۷۲۴)» با رویکرد تأمین دسترسی آسان، سریع و با کیفیت ذی‌نفعان و فعالان حوزه خدمات حمل‌ونقل بار به خدمات ارائه شده به‌صورت غیرحضوری و ایجاد بستر حصول درآمد پایدار اجرایی شده است.

عبدالهی افزود: آمادگی داریم که تجربیات این سازمان در خصوص مسائل مرتبط را به سایر سازمان‌های مدیریت حمل‌ونقل بار شهرهای کشور نیز ارائه دهیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها