همزمان با آغاز دهه کرامت، دوره آموزشی ویژه دختران و مادران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مبارکه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۹۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) برای مددجویان، گفت: با مشارکت خیران همزمان با آغاز دهه کرامت دوره آموزشی و جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور ۱۶۰ مادر و دختر تحت حمایت برگزار شد.

علیزاده با اشاره به برنامه های جانبی این مراسم، ادامه داد: به منظور افزایش سطح آگاهی دختران و مادران در زمینه آسیب های دوران نوجوانی و راهکارهای مقابله با چالش های این دوران، دوره آموزشی در حاشیه جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز بزرگداشت دختر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع شاد و آموزشی با حضور خادمان آستان قدس رضوی اجرا شد، افزود: از معلمانی که بصورت رایگان برای دانش آموزان کلاس تقویتی برگزار کردند نیز تجلیل و همچنین به دختران حاضر در برنامه کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه با قدردانی از نیکوکاران در حمایت از خانواده های نیازمند، گفت: خیران می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱۲۰*۸۸۷۷* برای حمایت از مددجویان و نیازمندان واقعی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها