مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

قرارگاه طرح ملی کالا برگ الکترونیک در آذربایجان شرقی تشکیل شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح ملی کالا برگ الکترونیک در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۴۴

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حسین فتحی در این نشست با اشاره به اهتمام جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور، گفت: این طرح با هدف حمایت جدی دولت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی مردم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح با استفاده از اعتبار یارانه، یک ماه زودتر اقلام ضروری خانوار امکان خریداری فراهم شده است، اظهار کرد: اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی موجب افزایش قدرت خرید و استفاده از فرصت فراهم شده برای خرید کالاهای ضروری مورد نیاز خانوار خواهد شد.

فتحی با اشاره به ضرورت پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح، بیان کرد: برای تسهیل در اجرای این طرح ملی، قرارگاه ستاد هماهنگی اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان آذربایجان شرقی تشکیل و اجرایی شد. 

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای این طرح ملی استفاده خواهیم کرد افزود: هم اکنون تعداد ۱۰۱۱ مرکز خرید و ۳۵۴ مرکز زنجیره ای در اجرای طرح در استان تجهیز و آماده اجرای این طرح می باشند و برای مشارکت فروشگاه‌ها در اجرای این طرح ملی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و همه‌ی فروشندگان می‌توانند با تامین کالاهای اساسی مصرفی با نصب (نرم افزار شما) در طرح ملی کالا برگ الکترونیک ثبت نام و در اجرای این طرح ما را همراهی کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها