با توجه به اینکه تمامی کاربران نیازهای روزمره خود را از طریق خریدهای اینترنتی انجام می‌دهند، می‌توان این اطمینان را در کارفرمایان ایجاد کرد که با حضور در بستر آنلاین می‌توانند فروش بیشتر و به دنبال آن درآمد بالاتری را تجربه کنند
کد خبر: ۱۴۰۸۸۶۲

 

بشر امروز در عصری زندگی می‌کند که تمام المان‌های آن با تکنولوژی و دستاوردهای نوین آن گره خورده است؛ به همین خاطر بشر ناچار است خود را با دستاوردهای این حوزه گسترده همگام سازد تا در راستای تأمین نیازهای روزمره، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود، عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. اهمیت فروش آنلاین در افزایش درآمد در عصر تکنولوژی امروز بر هیچ کسی پوشید نیست. این روزها تمامی کسب و کارها در تلاش‌اند که با طراحی سایت فروشگاهی به درآمدهای دلاری برسند. این در حالی است که بسیاری از صاحبین کسب و کارها به دلیل محدودیت در هزینه‌ها، حضور در بستر آنلاین را به تعویق انداخته و در واقع تعرفه طراحی سایت فروشگاهی به یک دغدغه مهم برای کارفرمایان تبدیل شده است. اهمیت این مسئله برای مشاغل نوپا که ممکن است از پس هزینه‌های طراحی سایت بر نیایند، بیشتر است.

طراحی سایت فروشگاهی
پیش از اینکه راجع به تعرفه طراحی سایت صحبت کنیم، بهتر است چند نکته را یادآور شویم. طراحی آنلاین شاپ مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد؛ به این صورت که صاحبین فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند بدون محدودیت در زمان و مکان محصولات خود را به فروش رسانده و با بهینه‌سازی کسب و کار خود در بین کاربران بیشتری دیده شوند. به این ترتیب می‌توانند با قدرت بیشتری در عرصه رقابت با سایر فروشگاه‌های آنلاین، حضور قدرتمند و حرفه‌ای خود را نشان دهند و با جذب کاربران بیشتر به فروش بالاتری برسند. نکته اینجاست که پیشرفت یک سایت فروشگاهی به امکانات آن برای تامین نیاز کاربران هدف بستگی دارد. معمولاً فروشگاه‌های آنلاین از امکانات خاصی از جمله: سرور اختصاصی، گواهی اس اس ال امنیتی و سایر فاکتورهای بهینه‌سازی سایت برخورداراند.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در سال ۱۴۰۲
تعرفه طراحی سایت فروشگاهی
با توجه به اینکه تمامی کاربران نیازهای روزمره خود را از طریق خریدهای اینترنتی انجام می‌دهند، می‌توان این اطمینان را در کارفرمایان ایجاد کرد که با حضور در بستر آنلاین می‌توانند فروش بیشتر و به دنبال آن درآمد بالاتری را تجربه کنند. در نهایت صاحبین کسب و کارهای آنلاین می‌توانند در همین مسیر برند خود را ساخته و به توسعه کسب و کار خود برسند. همانطور که می‌دانید شروع هر کسب و کاری به سرمایه اولیه نیاز دارد. به هر حال کارفرمایان باید بتوانند پیش‌نیازهای شروع قدرتمند خود را در عرصه آنلاین فراهم کنند. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه کسب و کار آنلاین مزایای بسیاری برای کارفرمایان دارد، تمامی سرمایه‌ای که در این مسیر خرج می‌کنید، کاملاً بازگشت پذیر است، اما به هر حال ممکن است تامین همین سرمایه اولیه برای بسیاری از افراد مشکل باشد.

سایت‌های فروشگاهی از بازدید بالایی برخوردارند؛ به همین خاطر باید سایتی طراحی کنید که امکانات آن جوابگوی نیاز کاربران هدف باشد. از این امکانات می‌توان فضای میزبانی مناسب، سرعت لود بالا، درگاه پرداخت اینترنتی و موارد بسیار دیگر را نام برد. از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی می‌توان به رعایت استانداردهای طراحی سایت، اصول کدنویسی، استفاده از قالب‌های آماده، خدمات هاستینگ، ثبت دامنه، سئو و بهینه‌سازی سایت، سیستم پنل کاربری، گواهی اس اس ال، اضافه کردن امکانات مختلف مانند: سبد خرید، سامانه صدور فاکتور و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. هریک از این فاکتورها می‌تواند بر قیمت طراحی فروشگاه آنلاین بیفزاید، اما جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌های طراحی سایت از جمله مجموعه وب بو، آنلاین شاپ حرفه‌ای را راه‌اندازی کنید.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در سال ۱۴۰۲

مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت از هر نوعی که باشد یک پروسه تخصصی است و به دانش کدنویسی احتیاج دارد. از طرفی بهینه‌سازی سایت و پیاده‌سازی خدمات سئو، فاکتور مهم دیگری است که باید حین طراحی سایت اجرا و پیاده‌سازی شود؛ بنابراین طبیعی است که طراحی سایت باید طبق یک پروسه از پیش تعریف شده اجرا شود. مراحل طراحی چنین سایتی شامل: مشاوره و بررسی، ثبت قرارداد، ثبت دامنه و خرید هاست، طراحی اولیه سایت، طراحی بخش‌های گرافیکی، نصب سایت روی هاست، فعال‌سازی درگاه پرداخت، پنل پیامکی، تست خرید، بهینه‌سازی سرعت سایت و در نهایت پشتیبانی از سایت می‌شود. هر چند ممکن است در حوزه کاری خود حرفه‌ای باشید؛ اما قطعاً تصویر روشنی از کسب و کار خود در عرصه آنلاین ندارید. به همین خاطر باید از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای در این زمینه خدمات مشاوره و سپس خدمات طراحی سایت فروشگاهی را دریافت کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ وب بو بهترین انتخاب در این زمینه است.

 

اهمیت استفاده از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ وب بو
مجموعه وب بو به عنوان یک مجموعه تخصصی در حوزه طراحی انواع سایت، طراحی سایت فروشگاهی را بدون استفاده از قالب‌های آماده به صورت کامل اختصاصی انجام می‌دهد. این مجموعه برای میزبانی از وب‌سایت شما بهترین هاست‌های ایرانی و خارجی را مورد استفاده قرار داده و یک سایت سئو شده و بهینه شده را به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر خدمات تخصصی در حوزه طراحی و ساخت سایت، این مجموعه یک پشتیبانی حرفه‌ای در قبال خدمات خود ارائه می‌دهد. مجموعه وب بو با آگاهی کامل از پیش نیازهای طراحی سایت‌های فروشگاهی بهترین امکانات مورد نیاز آن را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین فاکتور در مورد خدمات حرفه‌ای وب بو تعرفه مناسب برای طراحی سایت است. مجموعه وب بو این اطمینان را در کاربران ایجاد کرده که می‌توانند با مبلغ خیلی پایین یک سایت حرفه‌ای داشته باشند. تعرفه طراحی سایت در این مجموعه در سال ۱۴۰۲ از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. این مجموعه اولین سایتی است که نسبت به سایر رقبا طی سه سال اخیر افزایش قیمت نداشته و همچنان با بهترین کیفیت سایت‌های فروشگاهی و سایر سایت‌های کسب و کار را برای مشتریان خود طراحی می‌کند.

 

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در سال ۱۴۰۲
جمع‌بندی
در این مجموعه درباره تعرفه طراحی سایت فروشگاهی صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید طراحی یک سایت حرفه‌ای می‌تواند حضور پرقدرت و پررنگی را برای صاحبین کسب و کارها در عرضه آنلاین رقم بزنند. به این ترتیب کارفرمایان می‌توانند ضمن فروش بیشتر و کسب درآمد بالاتر به برندسازی نیز برسند. در این بین صاحبین کسب و کارها می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات مجموعه وب بو و با هزینه بسیار کم سایت خود را طراحی کنند. استفاده از خدمات این مجموعه برای کسب و کارهایی که در هزینه‌های طراحی سایت محدودیت دارند، یک انتخاب ایده‌آل محسوب می‌شود. سال ۱۴۰۲ می‌تواند همان سالی باشد که موفقیت شما را برایتان رقم می‌زند. تنها کافی است با یک هزینه کم در بستر اینترنت حضور یابید.

برچسب ها : طراحی سایت فروشگاهی,تعرفه طراحی سایت,تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها