امروزه مردم گرایش زیادی به نگه‌داری گیاهان برگ درشت و غول‌پیکر در منزل یا محل کار پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۴۲

 

امروزه مردم گرایش زیادی به نگه‌داری گیاهان برگ درشت و غول‌پیکر در منزل یا محل کار پیدا کرده‌اند. یکی از دلایل آن این است که افراد تمایل دارند از گیاهانی استفاده کنند که علاوه‌بر تأثیری که بر زیبایی دیزاین منزل یا محیط کار می‌گذارند، بسیار چشم‌گیر باشند و افرادی که در این محیط‌ها رفت‌وآمد می‌کنند به تفاوت فضای زیبایی که به کمک این گیاهان به‌وجود آمده با دیگر فضاها پی‌ببرند. دلیل دیگر این است که این گیاهان خاص هستند و افراد در اغلب موارد به دنبال وسایلی برای دکوراسیون منزل یا محیط کار خود هستند که خاص و تک باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی این گیاهان نیز مقاوم‌بودن آن‌هاست. این گیاهان مقاوم به‌راحتی قابل نگه‌داری هستند و نیاز به مراقبت‌های ویژه ندارند. هر فردی می‌تواند آن‌ها را در محیط کار یا زندگی خود قرار داده و از زیبایی‌های آن بهره ببرد.

گیاه باباآدم
گیاه باباآدم (آلوکازیا) یک گیاه زینتی محبوب است که در مناطق مختلف جهان پرورش داده می‌شود. این گیاه از درختی آمده است که تا 3 متر ارتفاع دارد و برگ‌های بزرگ قلبی شکل آن به رنگ سبز تیره هستند. باباآدم به خاطر برگ‌های بزرگ، تیز و موج‌دار با شکل و رنگ خاص، به‌عنوان یک گیاه زینتی دل‌نشین شناخته می‌شود. این گیاه در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری بسیار محبوب است و به‌سرعت رشد می‌کند. بابا‌آدم به دلیل شکل زیبا و متنوعی که دارد، اغلب برای تزیین منازل، دفاتر کار و سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود. این گیاه به روشنایی کافی (نه زیاد) نیاز دارد و در فضای باز خیلی خوب رشد می‌کند. اگر نگاهی به قیمت گیاه باباآدم در اینترنت بیندازید، متوجه خواهید شد که با چه گیاه با ارزشی روبه‌رو هستید. دقت کنید که بعد از خرید گیاه باباآدم، برای حفظ رطوبت خاک، آبیاری منظم آن ضروری است.

معرفی 3 گیاه سایز بزرگ و پرفروش 1402

بابا‌آدم به شرایط گرم و مرطوب نیاز دارد که شبیه زیستگاه‌های بومی باشد، به همین دلیل بهتر است در نقاطی از خانه‌ قرار بگیرد که دما و نور فیلترشده‌ای را که برای رشد نیاز دارد دریافت کند. برخی از علاقه‌مندان به این گیاهان، آن را در ماه‌های گرم سال به خارج از منزل منتقل می‌کنند و زمانی که دما کاهش می‌یابد، آن‌ها را دوباره به خانه باز می‌گردانند. اگر کودک یا حیوان خانگی در منزل دارید، مراقب باشید، زیرا برگ‌ها برای انسان و حیوانات سمی هستند. باباآدم در افسانه‌های یونان باستان به دلیل این‌که برگ‌هایش شبیه به قلب هستند، به‌عنوان نماد عشق و عاشقی نیز شناخته می‌شد.

اگر قصد خرید باباآدم را دارید، عبارت "خرید باباآدم از الوگل" را در گوگل جستجو کنید و از قیمت گیاه باباآدم مطلع شوید.

گیاه اریکا
نخل اریکا (areca) یکی از گیاهان زینتی محبوب و از گیاهان سایز بزرگ منزل است که به دلیل زیبایی و خاصیت‌های منحصربه‌فردش، در داخل ساختمان‌ها و مناطقی که نور کافی ندارند کاربرد دارد. این گیاه لوکس آپارتمانی برای زیباسازی فضاهای داخلی به دلیل برگ‌های بلند و نازکش معروف است. قبل از خرید گیاه اریکا، بهتر است بدانید که در نیمه‌سایه تا نور بسیار کم رشد می‌کند و به‌خوبی به شرایط داخل منازل و محیط‌های بستهٔ اقتصادی سازگار است. این گیاه برای رشد بهتر باید در خاک مرطوب و خنثی قرار گیرد و باید مراقبت‌های مناسبی نظیر آبیاری منظم و محیط مرطوب از آن به عمل آید. نخل اریکا به آلودگی هوا حساس است و می‌تواند به‌سرعت در معرض بیماری‌ها یا آفت‌ها باشد. بنابراین بهتر است در محیط‌های تمیز و دمای مناسب نگه‌داری شود. با خرید گیاه اریکا می‌توانید یک گیاه زینتی زیبا و سبز را که به تصفیه هوای داخلی کمک می‌کند، به داخل منزل یا محل کار خود بیاورید.

معرفی 3 گیاه سایز بزرگ و پرفروش 1402

فیکوس
علاوه‌بر خرید گیاه باباآدم و اریکا، شما گزینهٔ دیگری هم پیش‌ِرو دارید و آن خرید فیکوس به‌عنوان یکی از گیاهان برگ درشت است. گیاه فیکوس (Ficus) یکی از گیاهان زینتی محبوب و شناخته‌شده در سراسر جهان است. این گیاه از خانوادهٔ Moraceae بوده و شامل بیش از 800 گونهٔ مختلف است که بیشتر آن‌ها در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری جهان یافت می‌شوند. گیاه لوکس آپارتمانی فیکوس دارای برگ‌های بزرگی به رنگ سبز تیره است. بسیاری از انواع آن شامل فیکوس بنجامینا، فیکوس لیراتا، فیکوس الاستیکا و فیکوس روبوستا برای استفاده در داخل منازل و محیط‌های داخلی به خاطر ظاهر بسیار زیبا و خوشایندشان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

احتمالاً در هنگام خرید فیکوس، فروشنده به شما می‌گوید که این گیاه برای رشد به نور فراوان نیاز دارد و بهترین محل برای قراردادن آن نزدیک به پنجره‌هایی است که نور خورشید به داخل می‌تابد. فیکوس برای رشد بهتر باید خاکی مرطوب و خنثی داشته باشد و در محیطی با رطوبت هوای بالا نگه‌داری شود. این گیاه حساس به تغییر محیط است و باید با دقت نگه‌داری شود تا بهترین شرایط برای رشد و نمو را داشته باشد. خرید گیاه فیکوس نیز به اندازهٔ خرید گیاه اریکا و باباآدم به شما حس مناطق استوایی را خواهد داد. برای خرید فیکوس خاص می‌توانید رنگ‌ شرابی، شرابی ابلق و سبز ابلق را متناسب با سلیقهٔ خود برای محیط موردنظرتان انتخاب کنید.

معرفی 3 گیاه سایز بزرگ و پرفروش 1402

جمع‌بندی
خرید گیاه باباآدم به‌عنوان نماد عشق و دوستی، به محیط شما طراوت و تازگی مناطق استوایی را می‌دهد و دکوراسیون متفاوتی را برای شما ایجاد می‌کند. از سوی دیگر شما با خرید گیاه اریکا یکی از زیباترین گیاهان برگ درشت زینتی را به منزل یا محل کار خود می‌آورید و ویژگی خاص‌بودن را به محل زندگی یا محل کار خود می‌افزایید. اگر محیطی پُرنور دارید و از طرفی هم می‌خواهید یک گیاه خاص، چشمگیر و مقاوم که نگه‌داری آن آسان بوده و از طرفی باعث ایجاد دکوراسیونی متفاوت برای منزل و دفتر شما شود داشته باشید، ما خرید فیکوس را هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب به شما توصیه می‌کنیم.

برای خرید گیاه باباآدم، اریکا و فیکوس از دسته گیاهان سایز بزرگ منزل به‌صورت آنلاین، سایت‌های ایمالز، ترب و الوگل توصیه می‌شوند. این سایت‌ها مرجع خرید آنلاین گیاهان زینتی برگ درشت هستند که شما می‌توانید انواع گل و گیاه را با قیمت مناسب خریداری کنید و از قیمت گیاه باباآدم و دیگر گیاهان برگ درشت مطلع شوید. فروشگاه اینترنتی الوگل ضمن قیمت‌گذاری مناسب محصولات گل و گیاه، گیاهان دلخواه شما را با بسته‌بندی شیک و ایمن به‌صورت رایگان به درب منزلتان ارسال میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها