خاطرات کاغذی

ببینید | جنگ درندگان

ربات‌ها در دو گروه «ماکسیمال» و «پردکان» به نبرد با یکدیگرمی‌پرداختند. در جنگ ترانسفورمرها در زمانی بسیار دور و در سرزمینی ما قبل تاریخ، شاهد ماکسیمال‌های قهرمان و پردکان‌های شروری بودیم که برای زنده ماندن در مقابل یکدیگر به جنگ می‌پرداختند.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۳۷
تعداد بازدید : 27

رهبر نیروهای مثبت که از بازماندگان «آتوبات»ها بود، نامی کم‌وبیش مشابه قهرمان این مجموعه یعنی «اپتیموس پرایم» داشت که با یک تغییر کوچک به اپتیموس پرایمال تبدیل شده بود؛ رباتی که در حالت حیوانی خود به گوریل تبدیل می‌شد و درکنار ربات‌های دیگری در قالب یوزپلنگ،کرگدن و... به نبرد با شخصیت‌های خبیث ماجرا می‌رفت که رهبر آن‌ها به نام «مگاترون» بود و این بار در قالب معروف‌ترین دایناسور گوشتخوار یعنی «تی-رکس» قرار گرفته بود.

انیمیشن کانادایی «ترانسفورمرز؛ نبرد درندگان»، (بانام اصلی: Beast Wars: Transformers) سال ۱۹۹۶به کارگردانی مشترک «آساف فیپکه» و «باب فوروارد» در شرکت Alliance Communications تولید شد.

البته این مجموعه انیمیشن نسخه فرعی بود از سری اصلی «تبدیل‌شوندگان» یا «ترنسفورمرها» که در دنیا ازمحبوبیت بالایی برخوردار بود.

سریالی با گرافیک کامپیوتری سه ‌بعدی که ماجراهای آن صدها سال بعد از اتفاقات نسخه‌ی اصلی رخ می‌داد و این بار ربات‌ها به‌جای ماشین‌های نسخه‌ی اصلی در قالب حیوان دیده می‌شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها