در مسیر گرمی - مشگین‌ شهر رخ داد؛

تصادف زنجیره‌ای ۲ کشته بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۸ نفر حادثه دیده در تصادف زنجیره‌ای جاده گرمی _ مشگین‌‎شهر خبر داد و گفت: در اثر این تصادف یک نفر مصدوم شد و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۴۰۷۷۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، حمید قویدل روز شنبه در مصاحبه با ایرنا با بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۸:۰۵ صبح امروز از اورژانس با ندای امداد ۱۱۲ مبنی بر تصادف زنجیره‌ ای اتوبوس، پژو پارس و پراید در کیلومتر ۲۰ جاده گرمی _ مشگین‌شهر حوالی روستای حاج احمد کندی ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری لنگان شهرستان گرمی به محل حادثه اعزام و به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه یک مصدوم و ۲ نفر فوتی داشت، گفت: فوتی‌ها بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

فرماندار گرمی‌ هم در بازدید میدانی‌ از این‌ حادثه اظهار کرد: صبح امروز در جاده جدید گرمی به اردبیل در محور برزند سه دستگاه خودرو پراید ، اتوبوس و پژو پارس تصادف کردند که در اثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو پراید که پدر و پسر با سنین ۴۵ و ۱۴ ساله بودند، فوت شدند.

حسین مولایی با اشاره به حضور ماموران انتظامی ، پلیس راه و نیروهای امدادی در محل حادثه افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان و عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان گرمی‌ با بیان اینکه ۲ بانده شدن جاده ترانزیتی گرمی‌- اردبیل در گرو تزریق اعتبارات ویژه است، ادامه داد: این‌مسیر ترانزیتی و محل عبور و مرور شهروندان شمال استان به مرکز است و به دلیل تصادفات زیاد به جاده مرگ شهرت یافته و تعریض آن از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است.

مولایی افزود: روند اجرایی طرح جاده ۲ بانده ۱۵ کیلومتری گرمی‌ _ امیرکندی که در هفته دولت سال گذشته شروع شده، به خاطر کمبود اعتبار با فراز و نشیب‌های زیادی همراه شده است و تسریع در تکمیل این پروژه نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و کشوری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها