سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

شکستن انحصار توزیع محصولات با وندینگ و سورتینگ

پیام اعضای شورای شهر اصفهان به مناسبت روز ملی شوراها؛

هستیم بر آن عهد که بستیم

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی به مناسبت روز ملی شوراها، با مردم شهید پرور اصفهان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۲۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت روز ملی شوراها پیامی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

عقل خود با عقل یاری جمع کن

وَامرهُم شورا بخوان و کار کن

مولوی

اصفهان، شهری است برکشیده و مرتبت یافته از باورمندی و اندیشه‌ورزی مردمانش که در طی قرون و اعصار، به تدبیر خود کالبدش را پی افکندند و به نیروی عشق و ایمان در آن روح دمیدند. این شهر بهشت‌آسا، گنجینه و میراثی‌ایست بی بدیل از تاریخ و هنر و فرهنگ و ادب به یادگار از پیشینیان و بر همه ما بایسته است که آن را با تمام مواریث مادی و معنوی و طبیعی‌اش، به شایستگی پاس بداریم و به آیندگان بسپاریم.

بی شک، نهاد شورا فرصتی است برای تجلی و تحققِ عزم و اراده و تصمیم آحاد یک جامعه پویا و رشد یافته و اینک که با عنایت حضرت حق و حسن ظن و اعتماد شما شهروندان ارجمند، سعادت حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان و توفیق خدمت به اصفهان و اصفهانی‌ها را یافته‌ایم، به مناسبت روز ملی شوراها، ضمن قدردانی و سپاس دوباره از فرد فرد شما عزیزان بابت اعتماد و انتخابتان، اجمالی از آنچه در طی ۲۱ ماه دوران حضورمان در این شورا گذشته، تقدیم حضور ارجمندتان خواهد شد.

شایان ذکر است از نخستین روز که توفیق خدمتگزاری در این نهاد مردمی را یافتیم، عهد کردیم که جز به خدمت نیاندیشیم و تا هستیم و نفسی هست و جان در تن داریم، متعهد به عهد خود در تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های شما همشهریان عزیز باشیم.

در همین راستا، قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و برای پیمودن بهتر این راه، در آغازین روزهای خدمت خود منشوری تدوین نموده و پای ارزش‌ها و تأکیدات آنکه عبارتند از: حفظ کرامت انسانی شهروندان، عدالت محوری، پاسداشت هویت دینی و تاریخی و انقلابی شهر، امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری و تلاش جهادی، شفافیت و فسادستیزی، ایستاده‌ایم.

نظارت بر عملکرد شهردار منتخب جهت خدمت صادقانه به شما شهروندان نجیب و عزیز و پاسخ شایسته به اعتمادتان با سیاست‌گذاری‌های کلی و مصداقی بر اساس ارزش‌های اعلام شده در شعارهای انتخاباتی مبتنی بر ضرورت‌ها و نیازهای کلانشهر تاریخی اصفهان و در جهت استیفای حقوق حقه نصف جهان زیبا و مردمانش، دغدغه ما بوده و تمام همت خود را مصروف این مهم نموده‌ایم.

رویکرد مجموعه مدیریت شهری در این دوره و طی مدتی که سپری شده، حفظ و احیای محیط زیست و اکوسیستم طبیعی اصفهان با تلاش در تأمین و مدیریت منابع و مصارف انرژی و آب، اجرای قانون هوای پاک و مقابله با آلودگی هوا و کاهش آلاینده‌ها با تاکید بر حمل و نقل پاک و تسریع در اجرای پروژه‌های مربوط به تکمیل خط یک مترو، احداث و بهره‌برداری از خط دو، نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی و بسترسازی اجرای سامانه حمل و نقل هوشمند بوده است.

اجرای طرح شفافیت برای مقابله با فساد و رانت در سیستم مدیریت شهری، تاکید بر عملیاتی شدن طرح شهر هوشمند و ایجاد بسترهای آن در توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان، حمایت از ایده‌های نو و فناورانه در ارائه محصولات و خدمات دانش‌بنیان، از دیگر اقدامات این دوره از شورای اسلامی شهر بوده است.

در این مدت تلاش نموده‌ایم با وفاق و همدلی و هم‌افزایی با شهرداری و سایر نهادهای شهری، استانی و ملی، برای پیشبرد اهداف و تأمین منافع عمومی شهر و شهروندان و در یک کلام، برای تحقق "اصفهان من، شهر زندگی" گام برداشته و در مسیر توسعه پایدار اصفهان حرکت کنیم.

با استعانت از درگاه حضرت باری‌تعالی و با لطف و همراهی شما مردم عزیز، امید داریم توفیق خدمت در این مسیر را تا آخرین روز حضور خود، آنگونه که شایسته و بایسته اصفهان و اصفهانی است، داشته باشیم.

سخن را کوتاه نموده و به اجمال عرض می‌کنیم: «هستیم بر آن عهد که بستیم» با بهره‌مندی از دعای خیر و دیدگاه‌های ارشادی و انتقادی یکا یک شما بزرگواران.

زنده باد ایران اسلامی و زنده باد اصفهان

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲‌»

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها