کد خبر: ۱۴۰۶۰۴۲

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس دارید، لازم است تا در یک دوره رایتینگ آیلتس خوب ثبت نام کنید. حتی اگر تا‌به‌حال در آزمون‌های آزمایشی شرکت نکرده باشید یا دوستانتان از سختی‌های آیلتس برایتان نگفته باشند، حتما می‌توانید حدس بزنید که سخت‌ترین بخش آزمون آیلتس کدام است. حتی اگر تسلط خوبی روی زبان انگلیسی دارید و به قدرت نوشتنتان می‌بالید، باز هم بخش رایتینگ می‌تواند غافل‌گیرتان کند. به همین دلیل، برای کسب نمره مناسب در این بخش بهتر است به کلاس رایتینگ آیلتس بروید.

چگونه رایتینگ آیلتس را بنویسیم؟

مدت زمان رایتینگ آیلتس 1 ساعت است و دو بخش دارد؛ در بخش اول که زمان پیشنهادی برای انجام آن 20 است، باید حداقل 150 کلمه بنویسید. در بخش دوم رایتینگ آیلتس که باید برای آن حدود 40 دقیقه وقت بگذارید، نوشتن حداقل 250 کلمه لازم است. نمره بخش دوم، دو برابر بخش اول در نمره نهایی رایتینگ شما تاثیر می‌گذارد. پاسخ‌ها باید در برگه پاسخنامه و به‌طور کامل نوشته شوند. همچنین، پاسخ به هر دو بخش باید به زبان رسمی یا نیمه‌رسمی باشد.

در هر بخش از رایتینگ آیلتس باید به چه سوال‌هایی پاسخ دهیم؟

در بخش 1 به شما یک نمودار، گراف یا جدول می‌دهند. در یک دوره رایتینگ آیلتس شما یاد می‌گیرید که به بهترین شکل ممکن به سوالات پاسخ دهید. شما باید خلاصه‌ای از اطلاعات داده‌شده را توصیف کنید و به سبک خودتان بنویسید. بسته به اطلاعاتی که در برگه می‌نویسید و پیشنهاداتی که به شما می‌شود، پاسخ‌هایتان در موارد زیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

  • سازماندهی، ارائه و احتمالا مقایسه داده‌ها

  • شرح مراحل یک فرایند

  • توصیف یک شی یا رویداد

  • توضیح نحوه کارکردن یک چیز

در بخش دوم آزمون، یک نظریه، استدلال یا مشکل به شما ارائه می‌شود و باید درباره آن و براساس دانش خودتان بنویسید. برگه شما براساس موارد زیر ارزیابی می‌شود.

  • ارائه راه حل برای یک مشکل

  • توجیه نظریه

  • مقایسه شواهد، مفاهیم و نظرات

  • به‌چالش‌کشیدن شواهد یا استدلال یک ارزیابی

تمرین‌های مناسب برای پیشرفت رایتینگ شما

گذراندن دوره رایتینگ آیلتس برای کسب نمره بالا



قبل از هر چیز شما باید بدانید که سوالات واقعی و بسیار نزدیک به آزمون آیلتس را از کجا می‌توانید تهیه کنید. روش‌های زیادی برای تمرین رایتینگ آیلتس وجود دارد اما، بیشتر آن‌ها فقط وقتتان را تلف می‌کنند. اگر فکر می‌کنید تنها با انجام تست‌های تمرینی پیشرفت می‌کنید، کاملا در اشتباه هستید. شما برای به‌دست‌آوردن نمره دلخواه‌تان باید در کلاس رایتینگ آیلتس شرکت و زیر نظر مربی حرفه‌ای تمرین کنید.

راهنمای گام به گام تمرین رایتینگ آیلتس

در قدم اول شما باید تست تعیین بدهید. این تست سطح فعلی شما را مشخص و به مربیان کمک می‌کند تا نقاط ضعف شما را پیدا کنند تا روی آن‌ها کار کنید.

در قدم دوم باید یک مربی یا دوره رایتینگ آیلتس خوب پیدا کنید. حتما مربی یا مجموعه‌ای را که انتخاب کردید، اعتبارسنجی کنید. برای مثال، آموزشگاه زبان آیلتس آریام یکی از مراکز معتبر برای دوره‌های آیلتس است که با کمک مربیان حرفه‌ای و سیستم تدریس متفاوت، موفقیت شما در آزمون آیلتس را تضمین می‌کند.

در قدم سوم بازخوردی را که مربی به شما می‌دهد مرور کنید. مربی باید تمام خطاهای شما در رایتینگ را تصحیح کند و بازخورد دقیقی درباره تمام بخش‌های آن بهتان بدهد. باید دقیق به شما بگوید چرا آن نمره را کسب کردید و روی کدام قسمت‌ها باید کار کنید. شما باید تمام نکات گفته‌شده را در نظر بگیرید و برای تبدیل نقاط ضعفتان به نقاط قوت تلاش کنید.

ویژگی کلاس‌های فشرده و تضمینی آریام

در دوره کلاس رایتینگ آیلتس آریام، شما در 10 جلسه برای کسب نمره دلخواه‌تان آماده می‌شوید. در این دوره فشرده با همه فرمت‌های بخش رایتینگ آزمون و تسک‌های آن آشنا می‌شوید. نحوه آنالیز و توصیف نمودارها و داده را یاد می‌گیرید. نحوه برنامه‌ریزی برای نوشتن را می‌آموزید و متن‌های‌تان به‌طور کامل و دقیق بررسی می‌شوند.

مزایای دوره رایتینگ آیلتس آریام

گذراندن دوره رایتینگ آیلتس برای کسب نمره بالا

دوره‌های رایتینگ آریام به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی خودتان می‌توانید یکی از این دو حالت را انتخاب کنید. سیستم آموزشی آریام به شکلی است که کلاس‌ها براساس ویژگی‌های فرد، کاملا شخصی‌سازی می‌شوند و متدی که برای یک نفر طراحی می‌شود، با دیگران متفاوت است. دانشجویان در کلاس‌های کاملا خصوصی و به صورت تک‌نفره آموزش می‌بینند و برنامه‌های آموزشی به شکل اختصاصی طراحی می‌شوند.

اما شاید مهم‌ترین مزیت مجموعه آریام که مهر تاییدی بر کیفیت کارشان است، تضمین بازگشت وجه 110 درصدی باشد. تیم آریام کالج به حدی به کارشان اطمینان دارند که در صورت عدم کسب نمره مورد نظر در آزمون، تمام شهریه دوره به علاوه 10 درصد اضافی را به شما بر می‌گردانند.

ثبت نام و مشاوره دوره رایتینگ آیلتس

تا اینجا متوجه اهمیت کلاس رایتینگ آیلتس برای کسب موفقیت در این آزمون شدید. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و به دنبال یک مجموعه عالی برای شرک در کلاس‌های این آزمون می‌گردید، کلاس رایتینگ کالج آریامرا به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در سایت کالج آریام، تست تعیین سطح رایگان بدهید. پس‌از انجام تعیین سطح، با مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهترین برنامه ممکن برای شرکت در دوره رایتینگ را دریافت می‌کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها