چگونگی انتخاب آنلاین بهترین معلم خصوصی از سایت ایران مدرس

در این مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین و حضوری از سایت ایران مدرس توضیح داده شده و مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۶۹

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین استاد و مدرس خصوصی و چگونگی انتخاب آنلاین بهترین معلم خصوصی از سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی  ایران است و تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نامی دارد.

راهنمایی کلی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی

برای اینکه بهترین استاد و معلم خصوصی را انتخاب نمائید در مرحله اول باید از یک سایت خوب و معتبر استاد خودتان را انتخاب کنید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com که بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است اساتید بسیار خوب و با تجربه ای حضور دارند. برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی به سایت مذکور مراجعه نمائید. این اساتید از دانشگاههای معتبر ایران مانند دانشگاه تهران ut.ac.ir صنعتی شریف www.sharif.edu، امیرکبیر، علم و صنعت، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی https://www.kntu.ac.ir/ و سایر دانشگاههای تراز اول فارغ التحصیل شده اند. در ایران مدرس برای تمامی مدرسین مشخصات کاملی ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید چرا که شماره تماس مدرسین هم در ایران مدرس قابل مشاهده می باشد.

اگر می خواهید در درس ریاضی نمره اول کلاس یا حتی 20 بگیرید، در شیمی کنکور درصد بالایی کسب نمائید و یا در المپیاد فیزیک موفق شوید، اگر قصد دارید زبان انگلیسی و مکالمه و گرامر را در کمترین زمان آموزش ببینید و با اساتید مجرب به صورت آنلاین و یا حضوری کلاس داشته باشید، در هر صورت، برای هر درس و رشته ای می توانید استاد مورد نظر خودتان را از سایت ایران مدرس انتخاب نمائید. تفاوتی نمی کند که ساکن تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، همدان، کرمانشاه و یا هر جای دیگر ایران باشید، از تمام شهرهای ایران در ایران مدرس اساتید خوب و برجسته ثبت نام کرده اند و می توانید از شهرهای دیگر به غیر از شهر محل سکونت خودتان هم استاد بگیرید و به صورت مجازی یا آنلاین کلاس داشته باشید.

در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی از جمله رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی استاد، دانشگاه محل تحصیل، قیمت کلاس های تدریس خصوصی مدرسین، سابقه کاری اساتید و شماره تماس ایشان ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد مد نظر خودتان را انتخاب نموده و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. همانطور که گفته شد، کلاس ها می تواند به صورت مجازی و یا به صورت تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه برگزار شود. بسیاری از مدرسین جلسه اول تدریس را در صورت عدم رضایت شما به صورت رایگان برگزار نموده و کیفیت کلاس های خودشان را تضمین می نمایند. برای تمامی اساتید نرخ کلاس های درخواستی ایشان ارائه شده است و اگر استادی عبارت توافقی را ذکر نموده بود می توانید مستقیم با خود ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید. خبر خوب اینکه برای اکثر اساتید با تجربه فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است و در نتیجه انتخاب یکی از بهترین اساتید و معلم های فیزیک تهران و کل ایران و یا یکی از برترین اساتید شیمی، زیست، علوم، عربی، آیلتس، تافل، حسابداری، مدیریت و .... برای شما کار راحتی خواهد بود.

ویژگی های بهترین اساتید تدریس خصوصی

برای اینکه بتوانید یک استاد فوق العاده را برای خودتان انتخاب نمائید باید ویژگی های بهترین معلم های خصوصی را بدایند. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها ذکر می شود:

1- فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر: اساتید برجسته خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و از دانشگاههای تراز اول فارغ التحصیل شده اند. این مدرسین خوب چون خودشان در تحصیل موفق بوده اند در انتقال مفاهیم و تدریس هم بهتر عمل می نمایند.

2- دارای مدرک ارشد یا دکتری: برترین مدرسین در رشته تحصیلی و زمینه کاری خودشان مدرک ارشد یا دکتری دارند. این مدرسین به درس و تحصیل علاقه داشته و تا مدارج بالای علمی ادامه تحصیل داده اند.

3- علاقه به رشته تحصیلی و تدریس: اساتید عالی نه تنها به رشته تحصیلی خودشان علاقه دارند بلکه از تدریس هم لذت می برند. در نتیجه، کلاس های ایشان بسیار جذاب بوده و شاگرد هم به میزان بسیاری زیادی با علاقه دروس را یاد می گیرد.

4- تعهد به کار و قیمت مناسب کلاس های خصوصی: اساتید فوق العاده ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، شیمی و سایر دروس به کار خودشان متعهد هستند و شاگردهای خودشان را تا شب امتحان حمایت می نمایند. این اساتید به نسبت کیفیتی که ارائه می دهند قیمت مناسبی برای کلاس های خودشان هم در نظر می گیرند.

5- دارای کتاب تالیفی و یا مقالات معتبر علمی: به عنوان مثال بهترین مدرسین و معلم های خصوصی شیمی کنکور در زمینه تخصصی خودشان کتاب تالیفی و یا مقالات علمی پژوهشی و ISI معتبر و فوق العاده دارند. برای اساتید سایر دروس هم همین حالت وجود دارد.

توجه: برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مشاهده شماره تلفن و موبایل مستقیم بهترین معلم های خصوصی شیمی این فیلم را ببینید.

نحوه استفاده بهینه از کلاس های خصوصی

برای اینکه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیرید فقط اینکه یکی از بهترین مدرسین تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و یا کل ایران را در کنار خودتان داشته باشید کفایت نمی کند بلکه باید خودتان هم عملکرد خوبی داشته باشید. سعی کنید کلاس های خصوصی را در زمان هایی برگزار نمائید که به اندازه کافی استراحت کرده باشید و سر حال باشید. برگزاری کلاس های خصوصی در روزهایی که کلاس های زیادی در مدرسه یا دانشگاه داشته اید ایده خوبی نیست. البته اگر در طول ترم به فکر مطالعه و درس خواندن باشید رعایت کردن این نکته برای شما راحت خواهد بود. اما اگر مطالعه و حل تمرین را به ایام امتحانات موکول نمائید شاید مجبور شوید در روزهایی که شاید مناسب هم نباشد کلاس های زیادی را برگزار نمائید.

نکته بعدی اینکه خودتان هم در کنار استفاده از معلومات و تجربیات بهترین معلم های خصوصی آنلاین و حضوری درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. به عنوان مثال در حالتیکه از کلاس خصوصی ریاضی یا فیزیک استفاده می کنید این دروس به حل تمرینات و مسائل زیادی برای یادگیری نیاز دارند و بنابراین باید خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس بخوانید و تمرین و مسئه حل نمائید. مرور بسیار مهم است و آن را از یاد نبرید.

مقایسه قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری توسط بهترین مدرسین

در این بخش در رابطه با نرخ و قیمت کلاس های خصوصی توضیحاتی ارائه می شود. توجه داشته باشید که هزینه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل با نرخ کلاس خصوصی آیلتس یا با هزینه کلاس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته دانشگاه یکی نیست. نرخ کلاس های خصوصی برای مقاطع بالاتر معمولا بیشتر است. برترین اساتید خصوصی کلاس های خودشان را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می نمایند. معمولا کلاس های آنلاین نرخ کمتری به نسبت کلاس های حضوری دارد. به عنوان مثال چنانچه یک معلم مجرب ریاضی کلاس حضوری در منزل را با نرخ 500 هزار تومان برای یک جلسه برگزار کند، کلاس آنلاین را با هزینه 400 یا 350 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد.

نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی مجرب و خوب برای یک جلسه کلاس مبلغ 350 هزار تومان را مد نظر داشته باشد، اگر تعداد جلسات بالا (مثلا 10 یا 15 جلسه) لازم داشته باشید، این استاد با نرخ 300 هزار تومان یا 280 هزار تومان برای هر جلسه تدریس موافقت خواهد کرد.

نحوه ارزان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی

برای اینکه کلاس های خصوصی را با نرخ مناسب تر و ارزان تری هماهنگ کنید بهتر است در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. در طول ترم اساتید وقت آزاد بیشتری دارند و با نرخ مناسب تری کلاس را برگزار می نمایند. در ضمن، در ایام امتحانات وقت اساتید کامل پر شده و در نتیجه هماهنگ کردن کلاس با مدرسین برتر سخت خواهد شد. پیشنهاد دیگر اینکه با یکی از دوستان خودتان در کلاس ها شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. برای داشتن کلاس خصوصی با قیمت مناسب راهکارهای زیر هم مفید است:

الف- در صورت استفاده از کلاس حضوری، با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید.

ب- شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید.

ج- همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا جلسات کمتری لازم باشد.

د- روی قیمت پیشنهادی مدرس حرف بزنید و تخفیف بگیرید.

کارهای تکمیلی برای حصول بهترین نتیجه با شرکت در کلاس های خصوصی

در طول ترم دروس را مطالعه نمائید. بهترین معلم خصوصی ایران را هم اگر در کنار خودتان داشته باشید باز شما را از درس خواندن بی نیاز نمی کند. در سایت ایران مدرس یک استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید و در کنار شرکت در کلاس ها با جدیت و با برنامه ریزی درست درس بخوانید.

برای مشاهده تعدادی از برترین دبیران ریاضی کنکور خانم و آقا اینجا کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com مرجع معلم خصوصی آنلاین و حضوری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها