روایت قلیچ از ۲۰سال جنجال‌های پرسپولیس
بی پرده با گلر قرمزها در تحریریه «جام‌جم»

روایت قلیچ از ۲۰سال جنجال‌های پرسپولیس

نه این‌که یکشنبه برای پرسپولیسی‌ها آمد داشته باشد، نه. آنها همین فصل باخت یک بر صفر شان مقابل تراکتور در آزادی و تساوی بدون گل مقابل پیکان را در همین روز یکشنبه متحمل شدند، درست مانند برد ۳ بر ۲ مقابل تراکتور در تبریز.
نه این‌که یکشنبه برای پرسپولیسی‌ها آمد داشته باشد، نه. آنها همین فصل باخت یک بر صفر شان مقابل تراکتور در آزادی و تساوی بدون گل مقابل پیکان را در همین روز یکشنبه متحمل شدند، درست مانند برد ۳ بر ۲ مقابل تراکتور در تبریز.
کد خبر: ۱۴۰۵۹۴۹
نویسنده رضا پورعالی - دبیرگروه ورزش

اما یکشنبه پیش، برای قرمزها چیز دیگری بود. بردن دربی صدم، رسیدن به صدر جدول و بعد پیشی گرفتن از سپاهان در کورس قهرمانی لیگ. ۷ روز گذشته و یک یکشنبه مهم دیگر برای پرسپولیس از راه رسیده است؛ این بار بازی با گل‌گهر در یک چهارم نهایی جام‌حذفی. دلخوشی این روزهای هواداران پرسپولیس همین یکشنبه‌هاست، به شرط آن‌که امروز هم مثل هفته پیش همه چیز همان‌طور که قرمزها می‌خواهند پیش برود. پرسپولیس با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سپاهان به این مرحله رسیده و گل‌گهر هم با یک گل فولاد را از پیش رو برداشته است. فولاد همان تیمی است که پرسپولیس را در دور برگشت لیگ در اهواز شکست داد، هرچند گل‌گهر نسبت به روزی که فولاد را شکست داد، یک تفاوت عمده کرده است. چون آنها دیگر امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود نمی‌بینند و بدون امیر هم آن ضربآهنگ سابق و زهرداری گذشته را ندارند. با این حال همین تیم با توجه به حضور مهره‌های شاخص و با‌تجربه در ترکیب خود می‌تواند حریف سفت و سختی برای سرخ‌ها باشد. نکته اینجاست که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و صعود به نیمه نهایی جام‌حذفی چاره‌ای جز برد و عبور از سد گل‌گهر ندارد. دو تیم در دو هفته آینده دو بار با هم روبه‌رو می‌شوند که بردن هر دو بازی برای تیم یحیی حیاتی و سرنوشت‌‌ساز است.

معمای سکوها
پرسپولیس امروز در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که شاگردان یحیی گل‌محمدی از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردارند و با حضور تماشاگران خود رودرروی حریف سیرجانی خواهند ایستاد. با این حال تاکنون برای این بازی فقط مجوز حضور ۱۰ هزار تماشاگر صادر شده که مورد قبول باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته است. قرمزها معتقدند باتوجه به حضور ۴۰ هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای شهرآورد، در این دیدار نیز می‌توانند پذیرای طرفداران در نیمی از سکوها باشند. به عبارتی باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ۳۰ هزار نفری بلیت فروشی در سامانه فوتبال‌تیکت شده است. باید دید در بازی امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا تماشاگران بدون بلیت دوباره به ورزشگاه راه خواهند یافت یا پیش از شروع بازی، ظرفیت بیشتری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت؟

قیمت عجیب بلیت‌ها
ایجاد محدودیت در فروش بلیت یک مسأله و قیمت عجیب و غریبی که باشگاه پرسپولیس برای بلیت فروشی بازی با گل‌گهر در نظر گرفته موضوع دیگر. این باشگاه دیروز قیمت بلیت‌های قسمت غربی ورزشگاه آزادی را ۴۰۰هزار تومان فروخت. بلیت جایگاه ویژه VIP هم به مبلغ ۵۰۰هزار تومان به فروش رسید. بلیت قسمت شرقی (روبه‌روی جایگاه) ۲۰۰هزار تومان، شمالی و جنوبی (پشت دروازه) ۱۰۰هزار تومان و طبقه دوم ۵۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده که البته تا شب گذشته بلیت‌های طبقه دوم قابل خریداری نبود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها