استاندار گلستان گفت: پیشرفت روستا محور جرء برنامه‌های دارای اولویت در استان گلستان محسوب می‌شودو با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد
استاندار گلستان گفت: پیشرفت روستا محور جرء برنامه‌های دارای اولویت در استان گلستان محسوب می‌شودو با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد
کد خبر: ۱۴۰۵۵۸۲
نویسنده شبیر دائمی
به گزارش جام جم آنلاین از گرگان علی‌محمد زنگانه در نشست مشترک مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت اسناد و املاک و بانک‌های عامل استان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی که با حضور معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 47 درصد جمعیت استان گلستان در روستاها زندگی می‌کنند از این رو پیشرفت روستا محور و توجه به این قشر بسیار مهم جرء اولویت برنامه‌های توسعه استان است.
وی با اشاره به وحدت و همبستگی مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دخیل در موضوع اجرای نهضت ملی مسکن در استان ادامه داد: این روحیه کار تیمی در اجرای نهضت ملی مسکن بخصوص در نهضت ملی مسکن روستایی در استان گلستان الگویی بسیار مناسب برای اجرای کارها در سایر بخش‌ها است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در هر زمان و در هر موضوعی که کار به صورت تیمی و مشارکتی انجام شد شاهد موفقیت‌های چشمگیر بوده‌ایم.
زنگانه با اشاره به اقدام جهادی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در کمک به اجرای نهضت ملی مسکن روستایی در استان تاکید کرد: استان گلستان از نظر سرانه تولید جزء پنج استان فقیر کشور است و ۷۵ درصد جمعیت روستایی استان گلستان جزء پنج دهک کمتر برخوردار کشور است.
وی متذکر شد: در سال گذشته کاهش میزان بارندگی به شدت کشاورزان و روستاییان استان را در تامین مسائل زندگی با مشکل روبرو کرده و ما مشتاقیم با افزایش سهمیه ساخت مسکن ملی روستایی در استان گلستان با نگاه حمایتی، به روستاییان کمک کنیم و مسکن روستایی را برای اقشار کم درآمد تامین کنیم.
در پایان مراسم از مدیران موثر در اجرای نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان تقدیر و تفاهمنامه سه جانبه بین کمیته امداد گلستان، بنیاد مسکن گلستان و بهزیستی گلستان برای تامین مسکن 2 هزار مددجوی تحت پوشش این نهادهای حمایتی به امضاء رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها