مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آغاز پروژه های نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تمام متقاضیانی که ثبت نام کردند و پول اولیه واریز کردند و حساب شان تکمیل است پروژه‌ها شروع؛ برای مابقی ثبت نام کنندگان هم زمین آماده است، به ترتیب با انبوه سازان انشاالله قرارداد بسته خواهد شد و در زمان معین، پروژه‌ها شروع و به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۱۴۰۵۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، رادیو تهران در برنامه شهر آفتاب با خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفتگو کرد مشروح آن را در ذیل بخوانید.

ما تماس داشتیم در مورد شهرک مهستان در هشتگرد که گفتند من در نهضت ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان پول دادم، اما تماس می‌گیرم هیچ اتفاقی نمی‌افتد البته این نمونه در مورد هشتگرد بود، اما تماس‌های دیگری هم داشتیم که در مورد خود استان تهران بود.

پروژه‌هایی که شروع شده چه در شهر‌های جدید و یا جا‌های دیگر، قرارمان بر این شده که تا زمانی که فوندانسیون پروژه اجرا نشود، تماسی با متقاضیان گرفته نشود، چون قبلا تماس گرفته می‌شد پول از ایشان گرفته می‌شد و پروژه تعریف نمی‌شد، الان بعد از این که پروژه کلنگ زنی شد و فوندانسیونش در حال اجرا بود با متقاضیان عزیز تماس گرفته خواهد شد.

پس جای نگرانی نیست؟

نه نیست، برای مرحله تامین زمین، احتمالا زمین هم تامین شده در شهر جدید هشتگرد یا مهستان قطعا پیمانکار شروع میکند و با ایشان حتما تماس خواهند گرفت.

لطفا تازه‌ترین خبرتان را هم درمورد نهضت ملی مسکن بفرمایید.

در استان تهران به جز شهر‌های جدید که پرند و ایوانکی و هشتگرد که مربوط به استان تهران هم می‌شود ما در سایر شهر‌ها حدود یازده هزار واحد هم شروع کردیم اخیرا و مابقی زمین‌ها هم در حال آماده شدن هست که داریم کارهایش را انجام می‌دهیم که انشاالله تمام متقاضیانی که ثبت نام کردند و پول اولیه واریز کردند و حساب شان تکمیل است پروژه‌ها شروع بشود؛ برای مابقی ثبت نام کنندگان هم زمین آماده است، به ترتیب با انبوه سازان انشاالله قرارداد بسته خواهد شد و در زمان معین، پروژه‌ها شروع و به اتمام خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها