مردم روزه‌دار اصفهان امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ روز جهانی قدس، یادگاری ماندگار از امام خمینی(ره) است؛ روزی که در همه این سال‌ها عرصه‌ای برای حمایت جهانی از ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطین بوده است؛ فلسطینی که برای آزادی امیداوار است و همچنان برای رسیدن به آن مقاومت می‌کند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه اصفهان، امروز و در بیست‌پنجمین روز سال جدید و بیست‌سومین روز ماه مبارک رمضان، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه ماندگار دیگری رقم زدند.

اقشار مختلف مردم اصفهان از مرد و زن، پیر و جوان، دختر و پسر، طلبه و روحانی، دانش‌آموز و دانشجو و بازاری و کارمند و ... از صبح امروز و از مسیرهای مختلف خود را به میدان امام(ره) رساندند تا بار دیگر حمایت خود را قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین ابراز کنند و خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذارند بگیرند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ اصفهان رقم بزنند.

مردم اصفهان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تصاویر قدس شریف، تصاویر امام و رهبری و همچنین شهدای مقاومت، وحدت و همدلی خود را در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام و رهبری و شهدا به نمایش گذاشتند.

مردم اصفهان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق ‌و ... خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور خانواده‌ها، جوانان، دختران و پسران دانش‌آموز و دانشجو در راهپیمایی امروز در اصفهان قابل توجه بود.

سردار سرلشکر سلامی، امروز در مردم اصفهان سخنرانی کرد.در پایان این مراسم نیز، قطعنامه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس قرائت شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها