همواره باید قدرشناس معلمین محترم باشیم
برنامه‌ های ویژه آموزش و پرورش استان البرز در هفته معلم

همواره باید قدرشناس معلمین محترم باشیم

آغاز ساخت پروژه بازارچه زیتون در محمدشهر

با حضور مسئولین شهری  آغاز ساخت بازارچه میوه،تره بار و مایحتاج عمومی زیتون در محمدشهر شروع شد.
با حضور مسئولین شهری آغاز ساخت بازارچه میوه،تره بار و مایحتاج عمومی زیتون در محمدشهر شروع شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۱۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز،صبح روز دوشنبه 28 فروردین ماه مراسم آیین کلنگ زنی بازارچه میوه،تره بار ومایحتاج عمومی زیتون با حضور مسئولین شهری واصحاب رسانه در محمدشهر برگزار شد.

بازارچه زیتون اولین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محمدشهر به شمار می‌آید.تاریخ شروع پروژه از 28 فروردین 1402 کلید خورده است و بعد از مدت 25 ماه به مرحله بهره برداری کامل میرسد تا شهروندان محترم بتوانند مایحتاج های عمومی زندگی خود را با کیفیت بالا وقیمت مناسب در دسترسی سریع تهیه کنند.

مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر درباره احداث بازارچه زیتون گفت:این بازارچه یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه می‌باشد که در یکی از پر تراکم ترین مناطق محمدشهر قرار گرفته است.هدف شورا وشهرداری محمدشهر از احداث بازارچه زیتون این است که شهروندان عزیز بتوانند نیازمندی و خواسته های خود را به صورت آسان وکیفیت بالا تامین کنند.مجموعه بازارچه زیتون میتواند در زمینه رونق اقتصاد واشتغال آفرینی نقش مهم وتاثیر گذار در منطقه محمدشهر داشته باشد.

شهردار محمدشهر در ادامه از چگونگی مشارکت بخش خصوصی در مجموعه زیتون توضیح داد:زمین این بازارچه متعلق به شهرداری بود و پس از اینکه سهم آورده شهرداری از طریق کارشناس رسمی دادگستری مشخص شد ما توانستیم از راه فراخوان سرمایه گذار بخش خصوصی را جذب کنیم.براساس این مناقصه ۵۳ درصد سهم شهرداری و ۴۷ درصد سهم بخش خصوصی برای مشارکت پیش بینی شده است.

مهرداد حسن زاده درباره توضیحات تکمیلی این بازارچه گفت:این مجموعه حدود ۱۲ هزار مترمربع دارای زیربنا می‌باشد که از این متراژ تقریبأ ۴۸۰۰ متر سطح اشغال برای پارکینگ،نگهبانی و تاسیسات  اختصاص داده خواهد شد.این مجموعه دارای ۲ طبقه طراحی شده است که طبقه همکف شامل ۲۵ غرفه و طبقه اول ۴۵ غرفه می‌باشد.

شهردار محمدشهر در آخر اضافه کرد:زمین بازارچه زیتون دارای کاربری تجهیزات شهری می‌باشد که بنده جا دارد از جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز تشکر و قدردانی را به عمل بیاورم زیرا در موضوع تغییر کاربری وهمچنین جذب مشارکت وسرمایه گذار بسیار ما را همراهی کردند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها