تیزهوشی در مسائل سیاسی راز محبوبیت شهید مطهری(ره) است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

تیزهوشی در مسائل سیاسی راز محبوبیت شهید مطهری(ره) است

برنامه‌ های ویژه آموزش و پرورش استان البرز در هفته معلم

همواره باید قدرشناس معلمین محترم باشیم

روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در آستانه هفته معلم نشست خبری مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز با اصحاب رسانه برگزار شد.
روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در آستانه هفته معلم نشست خبری مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۴۱

به گزارش خبرنگار جام جم البرز،روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در آستانه هفته معلم نشست خبری مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز با اصحاب رسانه برگزار شد.علی حجرگشت در این نشست به برنامه هایی که از سوی این اداره در ایام هفته معلم در نظر گرفته شده است اشاره کرد و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ابتدا ضمن تبریک هفته معلم به همکاران گفت:ما هم اکنون بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته در استان داریم.حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران در مدارس و مراکز غیر دولتی مشغول هستند.این ایام بهانه ایی است تا از معلمان نمونه قدردانی و تشکر به عمل بیاید.

علی حجرگشت در رابطه با طرح انتخاب معلم نمونه توضیح داد:از ماه ها قبل فرآیند انتخاب معلم نمونه در سطح مدارس،مناطق،استان و در نهایت کشوری انجام شده است.از بین کسانی که در این فرآیند شرکت کردند،حدود ۵۵ معلم نمونه در استان انتخاب شدند و ۵ نفر از این عزیزان به ستاد وزارتخانه و همچنین در سطح مناطق و مدارس معرفی شدند.قرار است در روز ۱۶ اردیبهشت با حضور مسئولین مراسم قدردانی از این معلمان عزیز برگزار شود.

حجرگشت در ادامه به مراسم های برنامه ریزی شده هفته معلم اشاره کرد: مراسمات مختلفی در حوزه تکریم و تجلیل از همکاران عزیزمان در این ایام در نظر گرفته شده است.در روز ۱۲ اردیبهشت مراسم زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین محترم در مدارس آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و همچنین از مدارس و معلمین محترم که در مناطق کم برخوردار و محروم تر استان حضور دارند دیداری صورت خواهد گرفت.در این روز در تمامی شهرهای استان مراسم سپاسگزاری از زحمات معلمین محترم صورت میپذیرد.روز ۱۵ اردیبهشت ماه در سراسر استان قبل از خطبه های نماز جمعه سخنرانی و میز خدمت مسئولین آموزش و پرورش برگزار میشود. ایضاً مراسم معلمان نمونه شهر کرج با مشارکت شورای شهر و شهرداری کرج در ۱۹ اردیبهشت ومراسم معلمان مدارس غیردولتی با حضور مسئولین وزارتخانه برپا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه تاکید کرد:استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم استانی هفته معلم هستند که دستوراتی را در جلسات مختلف به ویژه در جلسه شورای آموزش و پرورش صادر کردند که همه این برنامه ها در حال اجرا شدن است‌.هماهنگی های لازم با فرمانداران،شورای شهر و شهرداری ها انجام شده است تا به امید خداوند مراسم هایی باشکوه و در شأن معلمین عزیز برگزار کنند.

علی حجرگشت در آخر افزود:درکنار برگزاری همه این مراسم ها،مسابقات متنوع فرهنگی به ویژه ورزشی بر قرار است تا اینکه در کنار تجلیل و تقدیر یک فضای همراه با شور و نشاط برای معلمین بزرگوار ایجاد شود.من از همه مسئولین استانی و شهرستانی که زحمت بسیار میکشند و در برپایی این مراسم های شکوهمند ما را همراهی و یاری میکنند تقدیر و تشکر میکنم.هرچقد فرهنگ تکریم از معلم توسط دیگران در جامعه ما نهادینه شود قطعأ تاثیر بیشتری خواهد داشت و برای تعلیم آینده فرزندانمان  این قدرشناسی نهفته میشود که بدانند از کسانی که در تربیت آنها در این شرایط سخت نقش داشته اند،همیشه قدرشناسی داشته باشند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها