معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

لزومِ صداقت در ارائه‌ی عملکردها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در نشستی با روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان تاکید کرد که روابط عمومی‌ها تعامل و تبادل با صدا و سیما را در دستور کار قرار دهند و در ارائه‌ی گزارش‌ها با هدفِ تبیین، صداقت و شفافیت را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۳۳
نویسنده قاسم آل کثیر

لزومِ صداقت در ارائه‌ی عملکردها

به گزارش جام جم آنلاین خوزستان؛ عبداله افرازه شهاوند، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری در نشست با روابط عمومی‌های دستگاه‌ها درخصوص سفرِ پیش روی رئیس جمهوری به خوزستان گفت: نیازها و اطلاعات مهم دستگاه‌ها را احصا کردیم.

 

قطعا در بودجه کم‌وکاستی وجود دارد اما باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های بومی استان این کمبودها رفع شود.

 

شهاوند افزود: متاسفانه بسیاری از اقشار از نتیجه‌ی مصوبات قبلی استانداری خبر ندارد. بسیاری از نخبگان، اصحاب رسانه، اقشار مختلف و ... از مصوباتی که مربوط به سفر پیشین رئیس جمهور بود و اجرا شدند اطلاعات دقیقی در دست ندارند.

 

وی یاداور شد: استاندار تاکید کرده که هیچ دستگاهی بیشتر یا کمتر از چیزی که بوده، دستاوردهایش را اعلام نکند. برکتی که در راست گفتن وجود دارد در چیز دیگری وجود ندارد. هر جا کار کردیم باید اطلاع دهیم و هرکجا کاستی‌ای بوده نیز باید شفاف مطرح کنیم و هر آنچه که هست را دقیق بگوییم و صداقت در ارائه گزارش‌ها رعایت شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: بسیاری از اقشار از عملکردهای دستگاه‌ها بی‌خبرند. تبیین وظیفه‌ی مقدسی است که رسانه و روابط عمومی‌ها قطعا پل ارتباط میان مردم و نظام هستند و می‌توانند در تبیین مسائل کمک کنند.

 

این مقام مسئول یاداور شد: خوزستان بدلیل ظرفیت‌هایی که دارد همواره کانون توجه دشمن بوده است. به هر میزان که ظرفیت ایجابی وجود داشته باشد، تهدیدات هم متعاقبا وجود دارد.

 

شهاوندی گفت: توقع این است که به نسبتِ ظرفیتِ استان، رفاه نیز به همان میزان وجود داشته باشد. اگر درخوزستان مسئولیت اجتماعی صنایع خوب انجام شود، بسیاری از مشکلاتمان حل می‌شد.

 

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها در ارائه گزارش به استانداری و صدا و سیما تعامل و تبادل میان آنها و صدا و سیما تقویت شود.

 


گفتنی است، در این جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌ها اظهارات خود درخصوص هرچه بهتر میزبانی از سفر ریاست جمهوری را مطرح کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها