در برابر جنگ ترکیبی دشمن از مسائل استان و دغدغه های مردم غافل نشویم
در بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان تاکید شد

در برابر جنگ ترکیبی دشمن از مسائل استان و دغدغه های مردم غافل نشویم

استاندار گلستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه

ما مسئولیم و باید به اصحاب رسانه پاسخگو باشیم

با درایت و همراهی اصحاب رسانه تلاش ما تحقق چشم انداز استان گلستان است و هیچ مدیری حق ندارد از انتقادات سازنده خبرنگاران ابراز ناخرسندی کند و ناراحت شود
با درایت و همراهی اصحاب رسانه تلاش ما تحقق چشم انداز استان گلستان است و هیچ مدیری حق ندارد از انتقادات سازنده خبرنگاران ابراز ناخرسندی کند و ناراحت شود
کد خبر: ۱۴۰۳۵۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و صرف افطاری ساده با آنها تصریح کرد: تلاش خبرنگاران در راستای توسعه استان قابل تقدیر است و نظارت شما در زمینه نقد، بی بدیل و سازنده است.وی افزود: از نقد ناراحت نمی شوم و از انتقادات سازنده همراه با راهکارها استقبال می کنم. نام ما مسئول است و ما مورد سوال قرار می گیریم و باید به وجدان، مردم، نمایندگان مردم و اصحاب رسانه پاسخگو باشیم.استاندار گلستان یادآور شد: پیگیر مطالبه خبرنگاران از تمامی دستگاه های اجرایی هستیم.وی ادامه داد: روش ما پاسخگویی است و هر که ناراحت است می تواند برود و اگر مدیران حضور دارند باید کار را انجام دهند و پاسخگو باشند.دکتر زنگانه تاکید کرد: مباحث آبونمان و اشتراک و توزیع عادلانه آگهی ها با جدیت در حال پیگیری است و ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد در مواجهه با سایر دستگاه ها حمایت می کنیم.

استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات زیادی در حوزه راه های استان صورت گرفته و از ۳۴ کیلومتر جاده آق قلا به بندرترکمن که موسوم به جاده مرگ شده بود تا کنون عملیات تعریض ۱۷ کیلومتر انجام شده و تلاش داریم با اجرای کامل این پروژه در سال‌جاری تا انتهای سال ۱۴۰۲ چیزی به نام جاده مرگ در استان نداشته باشیم.
وی ادامه داد: از باب انجام وظیفه منتی به کسی نداریم و البته باید اقدامات مدیران دلسوز استان منعکس شود.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: راهکار مسکن خبرنگاران ایجاد تعاونی و دریافت زمین رایگان است که از این طریق ما نیز می توانیم حمایت لازم را داشته باشیم.
دکتر زنگانه یادآور شد: با احصا خبرنگاران به کسانی که دریافت تسهیلات قرض الحسنه نداشته اند، تسهیلات پرداخت می شود .
وی گفت: نشست آتی با اصحاب رسانه در گنبد کاووس برگزار می شود و از ابتدای حضور در گنبد حمایت از خانه والیبال در دستور کار قرار داشته است.
وی افزود: در سال قبل ۱۹ پروژه نیمه تمام ورزشی به بهره برداری رسید و در سال‌جاری نیز تکمیل پروژه های زیادی را خواهیم داشت.
استاندار گلستان تاکید کرد: طلسم تعیین زمین برای بیمارستان گنبد کاووس شکسته شده و با دستور ویژه ای که از مهندس فتاح و بنیاد مستضعفان اخذ شده به زودی اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: تا پیش از این دولت منطقه آزاد اینچه برون مصوبه ای روی کاغذ بود و حتی مهر هیات دولت را هم نداشت که پس از پیگیری ها صورت گرفته اساسنامه قانونی دارد و پس از آن هیات مدیر عامل و مدیرعامل آن منصوب خواهد شد ، ۲۱ نفر از نخبگان استان احصا شده اند و به وزیر امور اقتصادی معرفی شده اند و و ما برای آن طرح جامع نیز ظرف مدت یک سال آماده کردیم.
دکتر زنگانه گفت: مرکز لجستیک اینچه برون نیز با حضور مرحوم مهندس رستم قاسمی کلنگ زنی شد و مصوبه ۸۰۰ میلیارد تومانی در سفر رییس جمهور به استان برای آن اخذ گردید.
وی اظهار کرد: تبادل کامیونی که به صفر رسیده بود در حال حاضر از ۱۳۰ کامیون در روز گذشته و ما به دنبال صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری از استان هستیم.
وی گفت: پروژه گذر از البرز و مسیر ریلی اینچه برون به شاهرود و از آنجا به سمت جنوب کشور  استان را از انزوا خارج می کند، اهمیت آن را برای مدیران بالا دستی برجسته کردیم و بر اساس مطالعات صورت گرفته جایگاه آن مشخص شده اما چالش هایی با مجموعه راه آهن داریم و البته از موضع خود به خاطر منافع مردم کوتاه نمی آییم چون مزیت های بسیار بالایی دارد و صرفه جویی زمانی را به همراه دارد .
به گفته استاندار گلستان چشم انداز توسعه برای استان تعریف کردیم و ۳۱ سند بخشی توسعه برای استان آماده کردیم و مقرر گردیده در افق ۱۴۰۴ درآمد سرانه مردم استان به میانگین درآمد سرانه مردم در کشور برسد.
وی افزود: با درایت و همراهی اصحاب رسانه تلاش ما تحقق چشم انداز استان است .
استاندار گلستان تاکید کرد: از ابتدای حضور در استان  تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۲ بنگاه و شرکت نیمه فعال، راکد و تعطیل با سرمایه گذاری بیش از ۶۳۵ میلیاردتومان را به چرخه تولید استان بازگرداندیم.
لازم به ذکر است در ابتدای این نشست دکتر محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اصحاب رسانه را ارائه کرده و مدیر عامل خانه مطبوعات استان گلستان و تعدادی از خبرنگاران رسانه های استان دغدغه های خود شامل مشکلات با دستگاه ها، جایگاه رسانه ها در ارائه انتقادات دلسوزانه و راهکارها در مسیر توسعه ، وضعیت معیشتی خبرنگاران، مسکن و بیمه را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها