معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

لزومِ صداقت در ارائه‌ی عملکردها

استاندار خوزستان :

رسانه ها در طراز انقلاب اسلامی باشند

استاندار خوزستان گفت :رسانه ها در طراز انقلاب اسلامی باشند، الگوهای طراز انقلاب اسلامی وجود دارد و شما بایدهایی را که می تواند شما را به آن نقطه برساند برای خود ملکه کنید.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۸۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان،  علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه 16 فروردین در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: یکی از مبانی احکام ما در شیعه ، عمل یعنی سیره معصوم است و به عملشان به عنوان یک حجت نگاه می کنیم انشالله شما هم در کار و زندگی تان کریمانه برخورد کنید .

وی با بیان اینکه شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است تصریح کرد: باید قدر لیله القدر را بدانیم؛ یک شبی که به اندازه هزار ماه است و این را می توانیم درک کنیم که تمام عمر ما در این یک شب قدر می تواند یک عمر آسمانی و از جنسی باشد که ما را رستگار کند، رستگاری را باید از شب قدر به دست آورد .

به گفته وی؛ شب قدر ترمیم گذشته ها و حرکت به سوی آینده است یعنی اینده را باید از پروردگار عالم برای خودمان بگیریم.

استاندار خوزستان گفت: روزه در رمضان صعود روحانی انسان است و شما با روزه گرفتن روحیه مقاومت را در مقابل هوس بدست می آورد که باید این را برای خودتان ایجاد کنید .

حسینی محراب با اشاره به اینکه هر کاری باید برای خدا انجام بگیرد خاطرنشان کرد: ما همه فضایل و ظرفیت ها را برای رشد و پیشرفت داریم اما کار سخت است، یکسری جریان ها یا افرادی هستند که در خیلی امور مانع می شوند و باید این موانع را با همدلی، همفکری و تشکیل اتاق فکر حل کرد.

وی افزود: افرادی که می توانند سکان کار را در اختیار بگیرند باید شناخته شوند، البته جذب جوان ها از راه استخدام امکان پذیر است که هر دستگاه دولتی ظرفیت و سلسله مراتب خود را دارد ؛از آنجایی که ما اکنون به دنبال اشتغال و تولید هستیم و به انرژی های جوان نیاز داریم سعی می کنیم با شناخت این افرادی که واقعا می توانند کارهای بزرگ انجام دهند اعم از دانش بنیان ها، مشاوران جوان و .. روابط متقابل، سه جانبه و چندجانبه با مدیران، اصحاب رسانه و نخبگان دانشگاهی ایجاد کنیم تا این مسئله حل شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رسانه ها در طراز انقلاب اسلامی باشند عنوان کرد: الگوهای طراز انقلاب اسلامی وجود دارد و شما بایدهایی را که می تواند شما را به آن نقطه برساند برای خود ملکه کنید.

حسین محراب اظهار کرد: نقد، نظارت، اطلاع رسانی، تبادل آرا و افکار در جامعه بصورت صادقانه و شفاف باشد؛ انتقاد منطقی ، واقع بینانه و پرهیز از دروغ، تهمت و دشنام داشته باشید.

وی اضافه کرد: رسانه های اینترنتی خودشان را به قانون مقید کنند و به همدیگر حسن ظن داشته باشید .

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سرعت رسانه در طراز انقلاب اسلامی در استان ما کند است بیان کرد: کاری کنیم تا این سبک کشور و استان را از تعرض رسانه ای دشمنان باز دارد، ما حرکت ها را غیر بازدارنده می بینیم و این باید با کمک شما اتفاق بیفتد.

حسینی محراب گفت: باید به ضعف ایده، پژوهش، پردازش خطی و تک بعدی به موضوعات توجه کنیم و به جای طرح مشکل دنبال راه حل ها باشیم.

وی بیان کرد: سعی می کنیم مصوبات سفر اول رئیس جمهور که در اینجا شکل گرفته  اعم از چیزهایی که مصوب شده یا میزان پیشرفت آنها را خیلی دقیق و شفاف مطرح کنیم تا انشالله زمینه را برای سفر دوم که در اردیبهشت ماه صورت می گیرد آماده کنیم.

خبرنگار : معصومه مجدم 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها