مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:

افزایش سرانه ورزشی اصفهان در سال ۱۴۰۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پس از وقفه دوران کرونایی استان، در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تعداد ورزشکاران سازمان یافته و سرانه ورزشی اصفهان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۳۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ جواد محمدی در گردهمایی مسئولین ورزش و جوانان استان اصفهان که با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی و فعالان حوزه ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی هانگژو و المپیک پاریس، حضور درخشان نمایندگان استان و کسب مدال است. لذا از تمام هیئت‌ها انتظار داریم پیگیر حضور ورزشکاران و نمایندگان خود در اردوها تیم‌های ملی باشند، چرا که سهمیه ما و استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها چشمگیر است.

وی افزود: پس از وقفه کرونایی در ورزش، سال ۱۴۰۱ دوباره توانستیم عملکرد بسیار خوبی در ورزش داشته باشیم و ورزشکاران سازمان یافته و سرانه ورزشی نیز افزایش یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزی، تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌هایی چون شهرداری، بسیج و دانشگاه و ورزش کارگری، خاطر نشان کرد: مسابقات جام پرچم و مینی فوتبال از مهم ترین رویدادهای داخلی و کشوری بود که شهرستان‌ها باید نگاه ویژه‌ای برای برگزاری آن‌ها داشتا باشند، زیرا انتظار ما این است که تمام هیئت‌ها در کنار هیئت‌های همگانی و روستایی و عشایر قرار بگیرند تا در این زمینه نیز همچون گذشته به خوبی نتیجه بگیریم.

او در پایان یادآور شد: در بخش خیران ورزشی اقدامات خوبی شده و با همیاری آن‌ها بسیاری از پروژه های ناتمام از گذشته را تکمیل و به فاز بهره‌برداری برسانیم.

در این گردهمایی که به مناسبت دیدار نوروزی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، سردار مجتبی فدا، رئیس کل سپاه صاحب‌الزمان اصفهان و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان ورزشی نیز حضور یافتند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها