سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب دو واحد عرضه غیربهداشتی زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۲۲۵

ابوالفضل احمدزاده در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: به منظور تداوم اجرای ماموریت های تعیین شده سال گذشته کارگروه مشترک صیانت از امنیت غذایی شهروندان که با حضور دادستانی مرکز استان، دامپزشکی و اداره بهداشت و سایر نهادهای ذیربط تشکیل شده است بازدیدهای میدانی سرزده در سال جاری نیز انجام شد.

 

وی افزود: سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه نظارت بر محل های عرضه و فروش اقلام خوراکی و مواد غذایی مرتبط با سلامت و امنیت غذایی شهروندان در مرکز استان انجام شد که این دادستانی را در رده مراکز برتر کشوری قرار داد و امسال نیز این روند به صورت منسجم تر و تدوین الگوی خاص نظارت در دست اقدام است.

 

به گفته احمدزاده؛ سرکشی از واحدهای تذکر داده شده سال قبل و بررسی میزان اصلاح موارد مطروحه و افزایش نظارت های میدانی سرزده بر اساس شاخص های دقیق و بروز از دیگر ماموریت های این کارگروه است که همزمان با شروع سال و آغاز ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمد.

 

وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای سرزده ای از چند مرکز عرضه و توزیع زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان انجام شد که دو واحد به دلیل استفاده از روغن های سوخته و تاریخ مصرف گذشته، مواد خوراکی غیراستاندارد و فاسد و عدم رعایت موازین بهداشتی پس از تائید و احراز توسط دامپزشکی و مرکز بهداشت به دستور قضایی پلمب و برخوردهای لازم با متخلفان صورت گرفت.

 

وی تاکید کرد: دادستانی مرکز استان در راستای تامین امنیت غذایی و حفظ سلامت شهروندان به هیچ وجه مماشات و کوتاهی ندارد و با متخلفان نیز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

2 واحد فروش زولبیا بامیه در زاهدان پلمب شد+تصویر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها