صیانت دادستانی از سلامت غذایی شهروندان؛

5 قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمپ شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان از تشکیل کارگروه ویژه نظارت و بازرسی از صنوف و فروشندگان اقلام و مایحتاج عمومی مردم با محوریت دادستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۶۵

ابوالفضل احمدزاده در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: بر اساس گزارشات رسیده از سوی شهروندان مبنی بر روئیت برخی تخلفات از جمله گران فروشی و کم فروشی و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم کارگروه ویژه نظارت و بازرسی از فروشندگان اقلام و مایحتاج عمومی مردم تشکیل و بر نظارت جدی بر بازار تاکید شد.

 

وی افزود: گران فروشی، افزایش بی رویه قیمت، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و در پی آن بالا رفتن میزان نارضایتی مردم از جمله مواردی بود که در این کارگروه به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا پایان سال و حتی در ایام عید نوروز نیز نظارت ها تشدید یابد و با متخلفان با قاطعیت برخورد شود.

 

به گفته احمدزاده؛ در اولین گام نیز اعضای این کارگروه بازدیدهای سرزده ای از برخی صنوف داشتند و یک فروشگاه بزرگ در مرکز شهر به دلایل متعدد از جمله نداشتن جواز کسب، عرضه اقلام تاریخ مصرف گذشته و عدم درج قیمت و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و گران فروشی با تایید کارشناسان مربوط پلمب و تعزیر شد.

 

به گفته احمدزاده؛ یک فروشگاه دیگر نیز به دلیل فروش علنی و بدون مجوز دخانیات و نداشتن مجوز کسب با حضور و تایید این کارگروه و تا زمان اخذ مجوزهای لازم از فعالیت آن جلوگیری شد.

 

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تاکید کرد: این بازدیدها تا پایان سال و در روزهای تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت و مراکز و فروشگاه هایی که نسبت به فروش مایحتاج اولیه و اقلام شب عید مردم اقدام می کنند تحت نظارت بیشتری قرار دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها