فرماندار اسلامشهر از افزایش ایست و بازرسی ها، گشت های موتوری پلیس و همکاری و همپوشانی بیش از پیش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با نیروی انتظامی برای مقابله با سرقت در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۴۹

حسین حبیبی با اشاره به برنامه‏ ریزی نهادها و دستگاه‏های متولی در رابطه با کاهش میزان سرقت بویژه سرقت از منازل و قطعات خودرو اظهار داشت: نصب ۸۰ دوربین نظارتی جدید و تبدیل زمین های بلااستفاده در محلات به پارکینگ های موقت جهت پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم آن، از جمله مواردی است که در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی اسباب‌کشی در شهرستان نیز ممنوع بوده و افرادی که قصد اسباب‌کشی دارند، باید با مراجعه به کلانتری ها، درخواست خود را ارائه و مجوز لازم را دریافت کنند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه کاهش میزان سرقت در شهرستان، مسأله‏ ای نیست که تنها بر دوش فراجا باشد افزود: آگاهی بخشی به شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت از منازل و رعایت نکات ایمنی توسط مردم، برخورد جدی با سارقان بویژه سارقان سابقه‏ دار و رصد اطلاعاتی آنها و افزیش ضریب امنیتی و حفاظتی صنوف و مراکز تجاری شهرستان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها