حسین حبیبی در آئین اختتامیه هفته فرهنگی اسلامشهر

سلحشوری و غیرتمندی اقوام خود را به نسل جوان منتقل کنیم

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی را ترویج کنیم گفت: فرهنگ اقوام ما به رقص و آواز محدود نیست، سلحشوری، غیرتمندی و بسیاری از روحیات و باورهای اصیل و ارزشمند در اقوام ما وجود دارد که باید آنها را نیز به نسل جوانمان منتقل کنیم.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۵۵

حسین حبیبی که در آئین اختتامیه هفته فرهنگی اسلامشهر سخن می گفت ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرای برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در این هفته اظهار داشت: برنامه های هفته فرهنگی که امسال پس از سه سال وقفه در اعیاد مبارک شعبانیه برگزار شد در سال آتی منسجم تر و با رفع نواقص برگزار خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به جنگ ترکیبی استکبار و ضد انقلاب علیه مردم کشورمان که با برنامه ریزی درست و البته محاسبه غلط همراه بود گفت: دشمنان در این فتنه پیچیده تمرکز زیادی بر اقوام و حوزه زنان داشتند.

وی با بیان اینکه اقوام غیور ما همچون گذشته خط بطلانی بر نقشه های شوم و تجزیه طلبانه دشمنان کشیدند ادامه داد: بانوان عفیف ما نیز در رفراندوم کشف حجاب دشمنان به آنها تو دهنی زدند و نشان دادند که بانوان ایرانی با طینت پاک و عفیفانه خود فریب دشمنان را نخواهد خورد.

حسین حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های کم نظیر شهرستان اسلامشهر در جلوه های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین شاخصه های فرهنگی اسلامشهر شهدای سرافراز این شهرستان هستند و اسلامشهر را باید شهرستان هزار شهید به سایر هموطنانمان معرفی کنیم.

وی همچنین به برخورداری اسلامشهر از حافظان و قاریان ممتاز قرآن کریم و برگزاری محافل بزرگ قرآنی در شهرستان اشاره کرد و افزود: بحمدا… فعالیت های قرآنی نیز در شهرستان رشد خوبی داشته که این روند باید تداوم داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: این شهرستان در اکثر جلوه های فرهنگی و هنری از جمله بازیگری، شعر، خوشنویسی، نقاشی، هنرهای تجسمی و… از هنرمندان سرآمد و توانمند برخوردار است که در گذشته با کم مهری های فراوان مواجه بودند و باید با جبران گذشته حمایت های بیشتری از جامعه هنری صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه برخلاف گذشته که شاهد انعکاس اخبار منفی از اسلامشهر در رسانه ها بودیم امروز شاهد گشایش ها و رویدادهای خوب در این شهرستان هستیم اظهار داشت: بحمدا… انسجام خوبی در شهرستان حاکم است، جوانان مومن، انقلابی و جهادی به کمک مسئولان آمده اند و در حوزه های مختلف اقدامات و طرح های خوبی را شاهد هستیم.

گفتنی است در این مراسم که ائمه جمعه اسلامشهر و احمدآباد مستوفی نیز حضور داشتند، از مجریان برنامه های موفق هفته فرهنگی و نخستین جشنواره ملی اقوام و عشایر و جمعی از چهره های شاخص فرهنگی، هنری و قرآنی تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها