معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه مسافران نوروزی عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند،‌ گفت: بیش از ۷۳ تیم از پلیس راه اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی این استان می کنند که با قرار گرفتن در آستانه عیدنوروز و افزایش تردد، با کمک از سایر عوامل انتظامی و یگان ویژه به تعداد تیم های کنترل جاده ای افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۱۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بشری با بیان اینکه برای داشتن سفری ایمن و بدون دغدغه توجه به توصیه های دلسوزانه پلیس ضروری است، گفت: یکی از اولویت های پلیس در نوروز امسال برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف پیشگیری از بروز سوانح فوتی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل بروز سوانح جاده ای به ویژه در ایام نوروز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به کاهش تسلط وی به خودرو و جاده می شود و در بیشتر مواقع خروج از جاده اصلی و واژگونی خودرو را در پی دارد.

بشری تاکید کرد: مسافران نوروزی عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و با آرامش رانندگی کرده و از فضای پیرامونی لذت ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها