فرمانده انتظامی استان همدان از مشارکت ۷۳ تیم پلیس راه و در مجموع با ۲۲۸ نفر نیرو در معابر برون شهری طرح نوروزی پلیس همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۳۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه در رزمایش ترافیکی نوروزی استان همدان، افزود: طرح نوروزی پلیس راه به منظور ایمن سازی راه ها برای تردد مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفندماه با شعار «نوروزی متفاوت با پلیسی مقتدر و حرفه ای» آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس از یک ماه پیش برای برقراری امنیت شبانه روزی تلاش کرده تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند، ادامه داد: علاوه بر یگان های انتظامی و راه و راهور، نهادهای مختلفی با پلیس در اجرای طرح ها به ویژه طرح زمستانی و نوروزی همکاری دارند و امسال زمستان کم حادثه ای را با مشارکت این نهادها پشت سرگذاشتیم.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش مسافرت ها خواهیم بود و پیش بینی می شود میزان مسافرت ها در نوروز ۱۴۰۲ افزایش یابد.

وی بیان کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی با همکاری سایر نهادهای امدادی و خدماتی در تلاش هستند تا مسیر ایمن، بی خطر و بدون ترافیک را برای مسافران مهیا کنند.

امیری با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای کاهش تصادفات به صورت مستمر انجام می شود، ابرازامیدواری کرد: با همکاری سایر سازمان ها در اصلاح نواقص جاده ای، توسعه فناوری و ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش سوانح در مسیرهای این استان باشیم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ۷۳ تیم پلیس راه به همراه همه توان لُجستیک و نیروی یگان های انتظامی، ۳۰ دستگاه موتور، ۱۳۵ پاس پیاده راهنمایی و رانندگی و در مجموع ۲۲۰ نفر در معابر شهری در طرح نوروزی مشارکت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها